دستگیری مجرم سابقه‌داری که با همدستی چهار نفر دیگر از یکی از بیمارستان‌های تهران گریخت در دستور کار کارآگاهان پلیس پایتخت قرار گرفت.

واکنش پلیس تهران به تیراندازی و متواری شدن مجرم زندانی/ دستگیری در دستور کار است

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، خبر حمله افراد مسلح به درمانگاه بیمارستان امام خمینی(ره) و شلیک چند تیر هوایی و فراری دادن زندانی که برای درمان به بیمارستان منتقل شده بود، خبری بود که ساعتی پیش در رسانه‌ها منتشر شد. 

بر پایه این گزارش، با توجه به فرار یکی از مجرمین سابقه‌دار از یکی از بیمارستان‌های شهر تهران، اقدامات ویژه پلیسی برای دستگیری این شخص و همدستانی که او را فراری دادند، در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت. 

گفتنی است در ساعت 11 روز جاری یکی از محکومین به زندان که برای انجام اقدامات درمانی همراه با یکی از مأمورین بدرقه سازمان‌ زندان‌ها به بیمارستان منتقل شده بود به محض ورود به محوطه بیمارستان با چهار نفر مسلح به سلاح کمری مواجه شده که با شلیک چهار تیر هوایی و تهدید مامور بدرقه، زندانی فوق را فراری می‌دهند؛ هر پنج نفر آنها با یک خودروی سواری از محل متواری شدند. 

سرهنگ بابک نمک‌شناس رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این زندانی از مجرمین سابقه‌دار در زمینه شرارت، سرقت مسلحانه و نزاع و درگیری است که با صدور محکومیت از سوی مقام قضایی در اختیار سازمان زندان‌ها قرار گرفته بود که هم اینک شناسایی وی و همدستانش در دستور کار کارآگاهان پایتخت است. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.