۹۰۰ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان دارای شناسنامه ایمنی و بهداشت محیط زیست و انرژی هستند.

شناسنامه ایمنی برای ۹۰۰ واحد شهرک های صنعتی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی امروز با بیان این مطلب گفت: از این تعداد ۶۵۰ واحد در شهرک صنعتی توس، ۱۰۰ واحد در شهرک صنعتی کاویان و ۱۵۰ واحد در شهرک صنعتی چناران قرار دارند. شناسنامه ایمنی برای ۹۰۰ واحد شهرک های صنعتی خراسان رضوی

مسعود مهدی زاده مقدم افزود: رعایت اصول ایمنی و استاندارد از مهمترین و حیاتی ترین نیازهای فعالیت تولیدی و اقتصادی است.

وی گفت: دوره های ایمنی و بهداشت برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی افزود: هدف از برگزاری این دوره ها آنست که صاحبان این واحدها نسبت به اخذ شناسنامه ایمنی و بهداشت محیط زیست و انرژی تمایل بیشتری پیدا کنند.

مهدی زاده مقدم  گفت: هشت تصفیه خانه فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با ظرفیت تصفیه ۱۴ هزار مترمکعب در شبانه روز فعالیت دارند. او افزود: ساخت تصفیه خانه شهرک صنعتی چرمشهر مشهد ۴۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: هم اکنون ظرفیت این تصفیه خانه هزار متر مکعب در شبانه روز است که با تکمیل این طرح ظرفیت فاضلاب ورودی به سه هزار متر مکعب در شبانه روز خواهد رسید.

مهدی زاده افزود: هشت هکتار فضای سبز تا پایان سال جاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان وجود دارد.

وی گفت: رشد و توسعه فضای سبز موجب پویایی و نشاط در بخش تولید و حفظ محیط زیست می شود. مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان افزود: تاکنون ۸۵۰ هکتار فضای سبز در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایجاد شده است.

۲ هزار و ۴۲۴ واحد صنعتی با اشتغال ۷۴ هزار و ۹۶۶ نفر در شهرکها و نواحی صنعتی استان مستقر هستند که معادل ۹.۲ درصد اشتغال کشور و ۴۰ درصد صنایع استان است.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.