وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:باید با هم افزایی و همکاری میان دستگاه ها و استفاده از همه ظرفیت ها در جهت رفع مشکلات گام برداشت.

هم افزایی و همکاری بین دستگاهی برای رفع مشکلات

به گزارش قدس آنلاین، محمد شریعتمداری در نشست با مدیران شورای هماهنگی زیر مجموعه این وزارت در  خراسان رضوی  اظهارکرد: کاری که باید در این زمان انجام شود بحث شفافیت، اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مردم است که باید ابهامات آن از بین برود و انتظار این است که این موضوع به صورت جدی پیگیری شود.

وی به تشکیل شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد وافزود : تشکیل شورای هماهنگی خاصیت های متفاوتی می تواند داشته باشد که باید از هم افزایی و همکاری در بین مدیران دستگاه ها و استفاده از همه ظرفیت ها در جهت رفع مشکلات بهره گرفت و این مجموعه می تواند اقدامات و فعالیت های خوبی انجام دهد.

وزیر تعاون خاطرنشان کرد:اشتغال از مسائل بسیار مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است و اختیارات خوبی در این خصوص وجود دارد که باید با روش های مختلف و جدید در این حوزه از جمله نظام استاد شاگردی، استارت آپ ها، فعالیت های خدماتی و گردشگری و شرکت های تعاونی بتوانیم ایجاد شغل کنیم.

شریعتمداری گفت: در این حوزه باید  مشاغل جدید را شناسایی کنیم و باید بدانیم  امروزه چاره درد این است که در این مسیر بصورت مشترک با کمک هم کار کرده و موانع را از پیش پا برداریم و از تمامی فرصت ها و ظرفیت ها استفاده کنیم.

وی بیان کرد: جامعه  نیازمند به ارائه خدمات  است و مدیران باید تا می توانید  مجاهدانه تلاش کرده و نشاط اجتماعی را  بین مردم افزایش دهند. در این مسیر کار و تلاش کنید و مشکلات مردم را پیگیری و در حل مشکلات آنها کوشا باشید.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.