مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از افزایش مصرف سی‌ان‌جی در این استان خبر داد.

مصرف سی‌ان‌جی در خراسان رضوی افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اصغر اصغری در این باره گفت: مصرف گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) این منطقه در مهر ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد افزایش داشته است.

وی مصرف این سوخت پاک را در مهر ماه امسال ۴۹ میلیون و ۷۲۷ هزار مترمکعب اعلام و تصریح کرد: این مقدار در مدت مشابه سال گذشته، ۴۸ میلیون و ۹۱۱ هزار متر مکعب بوده است.

اصغری با بیان این‌که در شهریور ماه امسال ۵۰ میلیون و ۴۲۴ هزار متر مکعب سوخت سی‌ان‌جی در این منطقه مصرف شده است، گفت:‌ این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال، چهار درصد کاهش یافته است.

این مقام مسئول درباره مصرف سی‌ان‌جی از ابتدای سال تا مهر ماه امسال نیز گفت: در این بازه زمانی، ۳۵۰ میلیون و ۳۵۷ هزار مترمکعب سوخت سی‌ان جی در منطقه خراسان رضوی مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال، تغییر قابل ملاحظه‌ای نداشته است.

مدیر منطقه خراسان رضوی درباره میزان مصرف گاز مایع در این منطقه نیز گفت: مصرف گاز مایع در مهر ماه امسال ۲۴ میلیون و ۳۴۶ هزار تن بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد کاهش یافته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد.
منبع: شانا
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.