خراسان شمالی-مسلم محمدیاران جزئیات دستگیری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را تشریح کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی بازداشت شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، مسلم محمدیاران، دادستان بجنورد،در نشست خبری با اعلام خبر بازداشت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، تصریح کرد: پس از بررسی های دقیق و بر اساس نتایج گزارش دستگاه های نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل استان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی به اتهام اختلاس و تصاحب و تضییع اموال دولتی تحت بازجویی قرار گرفت و پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد ارجاع و در حال رسیدگی است.

محمدیاران خاطرنشان کرد: پس از تفهیم اتهام طبق قوانین و مقررات موضوعه، درباره متهم قرار تأمین کیفری از نوع بازداشت موقت صادرشده و متهم متعاقبا روانه زندان بجنورد شد.

وی همچنین افزود: تحقیقات تکمیلی تا زمان روشن شدن همه ابعاد ماجرا از جمله شناسایی و تشخیص ارتباط احتمالی دیگر افراد و همچنین بررسی فرایند جریان امور و میزان دقیق اختلاس کماکان ادامه دارد.

این مقام قضایی با تبیین رویکرد جدی دستگاه قضایی مبنی بر عدم تحمل فساد و نیز برخورد قاطع در مقابله با هرگونه مظاهر فساد و مفسدین در هر مقام، منصب و موقعیتی که باشند به کلیه مدیران کل استانی و مسؤولین یادآور شد همواره قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند و صرفا در چهارچوب موازین قانونی کار کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.