خراسان شمالی- حمید فخرانی گفت: از عموم مردم علاقمند به حفظ محیط زیست تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هر گونه شکار و صید غیر مجاز، تخریب و آلودگی محیط زیست، آتش سوزی، قطع اشجار و ... مراتب را به پاسگاههای محیط بانی اطلاع دهند.

شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده "گلیل و سرانی" دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی، حمید فخرانی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شیروان گفت: محیط بانان منطقه حفاظت شده گلیل وسرانی یک نفر شکارچی متخلف را که یک راس کل شکار کرده بود، دستگیر کردند.

وی افزود: طی گشت و کنترل منطقه حفاظت شده گلیل سه نفر شکارچی غیر مجاز که در حال تیراندازی بودند مشاهده شده که پس از نزدیک شدن به انها یک نفر از متخلفان دستگیر و لاشه یک راس کل ،یک دستگاه دوربین چشمی،سه عدد چاقو،یک عدد تبر ،دو راس الاغ و سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد.

فخرانی گفت: این شکارچیان که از اهالی روستای همجوار بودند در شب قبل وارد منطقه شده و در نزدیکی مرز ایران و ترکمنستان دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شیروان در ادامه با اشاره به اینکه به فصل جفت گیری وحوش نزدیک می شویم افزود : از عموم مردم علاقمند به حفظ محیط زیست تقاضا میشود در صورت مشاهده هر گونه شکار و صید غیر مجاز، تخریب و آلودگی محیط زیست ، آتش سوزی، قطع اشجار و ... مراتب را با اداره شهرستان و پاسگاههای محیط بانی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.