مدیرعامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت رضا(ع) آب آشامیدنی رضوی بین زائران پیاده حرم مطهر امام رضا(ع) توزیع می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، حمیدرضا اصیلی اظهارکرد: طی تعامل انجام شده با اداره کل اوقاف استان خراسان رضوی، سالانه حدود ۲۵۰ هزار عدد بطری آب نیم لیتری برای توزیع بین زائران پیاده حرم مطهر در ایام شهادت آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) تولید و تحویل این مجموعه می‌شود.

وی ادامه داد: این عمل خیرخواهانه بر اساس وقف‌نامه مستشار الملک که تامین آب زائران در ایام شهادت حضرت رضا(ع) را تقبل کرده است، اجرا می‌شود و امسال برای دومین بار است که شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی در ایام شهادت امام رضا(ع) تامین آب آشامیدنی زائران را با هماهنگی اداره اوقاف خراسان حسب وقف‌نامه مذکور بر عهده دارد.

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی با اشاره به تامین بطری آب آشامیدنی در شب‌های احیای ماه مبارک رمضان توسط این شرکت گفت: علاوه بر این یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد بطری آب معدنی نیم لیتری برای توزیع بین زائران امام رضا(ع) ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی تصریح کرد: از ابتدای امسال بیش از ۴۵۷ هزار بطری آب آشامیدنی یک و نیم لیتری برای میهمان‌سرا، بالغ بر ۲۹ هزار بطری برای قسمت‌های مختلف آستان قدس مانند بیمارستان رضوی، فروشگاه‌های نان رضوی و موسسات فرهنگی تولید و ارسال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.