آذربایجان شرقی- آیت الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به همزمانی حضور آیت الله شبیری، با حضور تعدادی از اعضای یک «جناح خاص» در منزل یکی از شاگردان خود، گفت: این دیدار بدون اطلاع ایشان بوده که این «جناح خاص» با انتشار تصاویر جلسه از آن سوء استفاده کردند.

حمله "جناح خاص" به نامه دلسوزانه آیت الله "یزدی" برای تضعیف ایشان است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نامه آیت الله یزدی به آیت الله شبیری زنجانی اظهار داشت: در این موضوع، از آیت الله شبیری سوء استفاده کردند و برخی از افراد و رسانه‌های مغرض، دستاویزی برای حمله به آیت الله یزدی یافتند.

وی با تاکید بر اینکه نامه آیت الله یزدی، نامه‌ای خیر خواهانه بود افزود: ایشان دلسوزانه و با حفظ شأن مرجعیت چنین نامه‌ای نوشت و جسارت و یا اسائه ادبی نشده بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه برخی نباید از این نامه خیرخواهانه سوء برداشت کنند ابراز داشت: باید از این نامه خیرخواهانه استقبال کنیم و نباید مورد مذمت و عتاب قرار دهیم.

وی نیت برخی از افراد در هدف قرار دادن آیت الله یزدی به بهانه نامه اخیر را مورد اشاره قرار داد و گفت: جناح خاصی که آیت الله یزدی را مخالف خود می‌دانند، به دنبال تضعیف جامعه مدرسین و ایشان هستند، لذا افرادی که به ایشان اسائه ادب می‌کنند بدانند که هم باید شأن مرجعیت و آیت الله شبیری حفظ شود و هم شأن روحانیت و آیت الله یزدی و هم شأن جامعه مدرسین حوزه علمیه مورد توجه قرار گیرد.

نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: برخی از رسانه‌هایی که این مسئله را بزرگ کردند اساساً به روحانیت و مرجعیت عقیده ندارند و در گذشته، تقلید از مرجعیت را کار زشت می‌دانستند.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به همزمانی حضور آیت الله شبیری، با حضور تعدادی از اعضای یک «جناح خاص» در منزل یکی از شاگردان خود، تصریح کرد: این دیدار، اتفاقی و بدون اطلاع ایشان بوده که این «جناح خاص» با انتشار تصاویر جلسه، از آن سوء استفاده کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.