در دهه پایانی صفر، ۶۵ بقعه متبرکه در خراسان رضوی مجری طرح "قدم های آسمانی تا امام مهربانی" هستند.

اجرای طرح "قدم های آسمانی تا امام مهربانی"در بقاع استان

به گزارش قدس آنلاین، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: اجرای طرح هدف از اجرای این طرح ها، ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی به زائران پیاده رضوی در این ایام است و تاکنون در این بقاع و مسیرهای منتهی به مشهد، ۳۱ هزار و ۶۰۰ نفر پذیرایی شده اند.

حجت الاسلام جمال ایزدی افزود: همچنین در این ایستگاه ها به ۱۹ هزار و ۷۰۰ زائر پیاده رضوی امکان اسکان و به ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر غذای گرم داده شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۸۸۰ نفر از زائران پیاده رضوی نیز در ایستگاه های اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خدمات درمانی دریافت کرده اند.

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: علاوه بر ارائه خدمات رفاهی در ایستگاه های این اداره کل، ۱۰۰ نفر مبلغ مذهبی به ایستگاه ها اعزام شده اند تا ارائه دهنده خدمات فرهنگی مانند برگزاری جلسات سخنرانی و تشکیل حلقه های معرفت باشند.

ایزدی افزود: ۵۰ هزار قلم فرهنگی در ایستگاه های این نهاد برای توزیع بین زائران پیاده رضوی در نظر گرفته شده است که شامل نقشه راه، آلبوم صوتی، چفیه، جانماز، پیشانی بند و سجاده می شود.

این مسوول گفت: ارائه خدمات در ایستگاه های اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تا زمانی که زائران پیاده رضوی در این استان حضور داشته باشند، ادامه می یابد.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.