خراسان شمالی- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، طی فراخوان عمومی از عموم مردم مومن و انقلابی استان برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت به‌عمل آورد.

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برای حضور در راهپیمایی۱۳ آبان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن عرض تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت نبی مکرم اسلام،صلوات ا... علیه، شهادت امام حسن مجتبی و امام علی بن موسی الرضا(علیهم السلام) طی اطلاعیه ای از تمامی آحاد مردم انقلابی استان خراسان شمالی برای حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان دعوت بعمل آورد.

در این فراخوان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ آبان یادآور سه رویداد مهم و سرنوشت سازی است که هریک از این فرازها نقطه عطفی است در تاریخ  پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی و یکی از افتخارات  این روز، تسخیر لانه جاسوسی ام الفساد بزرگ آمریکای جنایتکار به دست جوانان و دانشجویان انقلابی و شجاع که با ایمان راسخ به قدرت لایزال الهی خشم و قهر حق طلبانه و ظلم ستیز ملت به پاخواسته را به نمایش گذاشتند.

امروز نیز جوانانی که به فرموده مراد و مقتدایشان انقلابی‌تر از نسل های پیشین اند نگاه نافذ و بصیرشان به اشارت مولی دوخته شده و با هوشمندی، بصیرت و لحظه شناسی ؛ هیچگاه کینه ورزی و عناد دشمنان اسلام و بشریت را از یاد نخواهند برد و با گام برداشتن در مسیر واقعی انقلاب عظیم اسلامی و با ایثار و رشادت راه شهدای والامقام و عزیز را ادامه خواهند داد.

حال که استکبار و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار خود را در سرازیری سقوط و ورطه اضمحلال می بیند، با یاری جستن از بنگاههای دروغ پراکنی و اغواگر مثلث شوم غربی، عربی و صهیونیستی خود به‌دنبال سیاه نمایی و شکاف انداختن بین نسل جوان و انقلاب است تا یأس و ناامیدی را القاء کند و در پس پرده پرهیاهو و غوغای رسانه ای قتل یک روزنامه نگار، عظمت و شکوه اقیانوس بیکران شور و شعور جوانان امروز در اربعین دیده نشود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن پاسداشت مقام شامخ شهدای عزیز انقلاب اسلامی بویژه شهدای دانشجو و دانش آموز که خون پاکشان را در ۱۳آبان تقدیم به این نظام و انقلاب کردند؛ از تمامی آحاد مردم مومن باب الرضا گنجیه معرفتها، خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، علما، روحانیون، اساتید و بویژه دانشجویان و دانش آموزان ،  دعوت می نماید ضمن حضور باشکوه و انقلابی خود در راهپیمایی یوم ا... سیزده آبان بار دیگر به ندای رهبر و مقتدای خود لبیک گفته و حماسه بی نظیر دیگری را در یوم ا... سیزده آبان رقم بزنند.

ضمنا یادآور می شود مراسم راهپیمایی یوم ا... سیزده آبان مرکز استان ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۳ آبان ز میدان شهید بجنورد به سمت میدان حضرت قائم(عج) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.