البرز- اصغر آقایی با اشاره به مهمترین اقدامات صورت گرفته در این شهر، گفت: خدمات رسانی به شهروندان در بزرگترین شهر جدید کشور طی یکسال گذشته به شکل چشمگیری سروسامان گرفته است.

خدمات‌رسانی به شهروندان سروسامان گرفته است/پرداخت ۷۰ درصد بدهی‌های سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهرجدید هشتگرد، اصغر آقایی شهردار شهر جدید هشتگرد، اظهار کرد: طبق تفاهم نامه مشترکی که بین شهرداری و شرکت عمران بسته شد فازهای ۱ و ۲ و بخشی از فاز ۳ به همراه رمپ و لوپ ورودی شهر از طرف شرکت عمران به شهرداری تحویل داده شد.

شهردار افزود: براین اساس خدمات دهی فازهای یک و دو و صرفاً بخشی از فاز ۳ توسط شهرداری صورت می گیرد و باقی شهر ازجمله مساکن مهر فاز های ۴ و ۷ و قسمتی از فاز ۳ با پیشرفت فیزیکی کمتر از ۷۰ درصد توسط شرکت عمران خدمات دهی می شود.

آقائی با اشاره به وسعت شهرجدید هشتگرد به عنوان بزرگ ترین شهرجدید کشور و دومین شهر بزرگ استان البرز پس از کلانشهر کرج، گفت: یک سال از زمانی که شهرداری را با ۱۵ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته‌ایم می گذرد و با مدیریت درآمدها و هزینه ها توانسته ایم در این یک سال ۷۰ درصد بدهی ابتدای سال گذشته را جبران کنیم و همزمان خدمات رسانی و پروژه‌های عمرانی شهر را سر و سامان دهیم.

وی تصریح کرد: اجرای سراسری روکش آسفالت، تایل و جدول گذاری محدوده تحت اختیار شهرداری با درخواست های بی شمار شهروندان امر مهمی است که همچنان ادامه دارد.

شهردار با برشمردن اقدامات گسترده شهرداری در مناطق مختلف شهری، گفت: در کنار خدمات متنوع شهری ساخت سراهای محله، پیگیری جدی تغییر اسم شهر که با نظرسنجی از شهروندان به سرانجام رسید، پیگیری و انجام نشست های مختلف جهت تعیین تکلیف بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی، پیگیری همه جانبه تخصیص آب سد طالقان، بهره مندی از پس‌آب تصفیه خانه فاضلاب جهت آبیاری و توسعه فضای سبز شهری به عنوان معدود شهرهای ارائه دهنده این خدمات در کشور و پیگیری اتمام پروژه جاده طالقان به شهرجدید هشتگرد در این مدت انجام شده است.

شهردار شهر جدید هشتگرد یکی از مشکلات اساسی پیش آمده در چند وقت اخیر را بحث جمع آوری زباله و کمبود سطل های زباله در سطح شهر عنوان و ضمن عذرخواهی از شهروندان، تأکید کرد: مراحل قانونی انعقاد قرارداد و خرید سطل های زباله در سطح شهر انجام شده و در چند روز گذشته مناطقی که با مشکل مواجه بودند رفع و یا در چند روز آینده رفع خواهد شد.

آقایی با اشاره به اجرای طرح جمع آوری سگ های ولگرد و بلاصاحب، گفت: ۱۸۰۰ قلاده زنده گیری شده و در حال انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید جهت ادامه روند زنده گیری در مناطق مختلف شهر جدید هشتگرد هستیم.

وی در پایان مشارکت بیشتر شهروندان در پرداخت عوارض سالیانه را خواستار شد و گفت: امیدوارم با مجموع اقدامات مدیریت شهری شاهد اتفاقات بسیار خوبی در شهر باشیم و سال آینده شاهد شکوفایی شهرجدید هشتگرد خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.