البرز - رضا آزادفلاح از توسعه فعالیت‌های باشگاه مبل کریمی البرز در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد.

توسعه فعالیت‌ها به رشته‌های ورزشی مختلف/شکل‌گیری تیم فوتسال بانوان در فاز نخست

رضا آزاد فلاح مدیرعامل باشگاه مبل کریمی البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: باشگاه مبل کریمی هشتمین سال فعالیت خود را در البرز  پشت سر می گذارد و در این مدت تمرکز آن بر رشته ورزشی فوتسال بوده است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های جدید صورت گرفته گسترش فعالیت ها به رشته های ورزشی دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

آزادفلاح با بیان اینکه در این راستا هیئت مدیره جدید متشکل از افراد توانمند وشاخص شکل گرفته است، گفت: دفتر جدید باشگاه مبل کریمی راه اندازی شده است و پس از پایان ماه صفر با حضور برخی چهره های شاخص استانی و کشوری  افتتاح می شود، ضمن آنکه در حوزه های مختلف فنی ومالی نیز اقدامات لازم در شرف انجام است.

وی ظرفیت های بالای ورزش البرز در رشته های مختلف ورزشی را مورد اشاره قرارداد و گفت: باشگاه مبل کریمی تلاش دارد در دور جدید فعالیت های خود زمینه حضور چهره های مستعد ورزش البرز را در لیگ های مختلف کشوری مهیا کند و حمایت های مالی لازم را از رشته های مختلف ورزشی به عمل آورد.

مدیرعامل باشگاه مبل کریمی که خود از چهره های شناخته شده و عنوان‌دار ورزش های رزمی است از جایگاه ویژه فوتسال در این باشگاه همچون گذشته خبر داد و گفت:در حال حاضر شعب مختلف آکادمی های باشگاه مبل در نقاط مختلف استان در حال فعالیت است و برنامه ریزی برای فعال شدن تیم بانوان باشگاه برای حضور در لیگ استانی و دسته اول کشور نیز فراهم شده است.

آزاد فلاح در پایان گفت: اهم فعالیت ها و برنامه های تدوین شده باشگاه برای حضوردر عرصه تیمداری رشته های مختلف در آینده نزدیک از طریق رسانه های گروهی به اطلاع البرزی های ورزش دوست خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.