سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز یوم الله ۱۳ آبان، اعلام کرد که جوانان انقلابی ایران زمین، راهی را که گذشتگان ولایت مدار در سال های پیش با اقتدار آغاز کرده، با قوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهند داد.

امروز صدای فریاد تنفر ملت ها از حکام کاخ سفید به گوش می‌رسد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز یوم الله ۱۳ آبان، اعلام کرد که جوانان انقلابی ایران زمین، راهی را که گذشتگان ولایت مدار در سال های پیش با اقتدار آغاز کرده، با قوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهند داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا» «کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است. (نساء- ۷۶)

۱۳ آبان ماه تنها، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقاط عطف تاریخ بشر در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالین استکبار است و به همین دلیل امام خمینی رحمه الله علیه فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.

در ایامی که مصادف با شور و معرفت عاشورایی و تلاقی معنایی استکبارستیزی در سعه وجودی زمان است، یوم¬الله ۱۳ آبان هویتی جدید به خود می گیرد. هویتی از جنس انسجام و اتحاد درونی که با شور حسینی درآمیخته و در مشت های گره کرده مردم ولایت مدار و شهید پرور ایران اسلامی، قدرت جبهه حق را به رخ استکبار جهانی بکشاند.

امروز با جرأت می توان صدای خرد شدن استخوان رژیم کودک‌کش آمریکا و فریاد تنفر ملت ها از حکام کاخ سفید راشنید تا آنجا که امام خامنه ای دامت برکاته فرمودند: سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏ی سلطه‏ی آمریکائی و استکبار آمریکائی در ایران و در جهان بود.

بسیج به دشمنان زبون و اربابان آمریکایی نیز هشدار می دهد چهل سالگی دوم نظام اسلامی آغاز شده و به قول رهبر و مقتدایمان دوران پختگی و نشاط انقلاب با قدرت، با حفظ استعدادها و با برافراشته بودن پرچم های اصلی، همچنان دارد به پیش می رود.

سازمان بسیج مستضعفین ضمن گرامی داشت ۱۳ آبان ماه تاکید می کند این روز، روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار جهانی است و جوانان انقلابی ایران زمین، راهی را که گذشتگان ولایت مدار در سالهای پیش با اقتدار آغاز کرده، با قوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهند داد و در این راه، استوارتر از گذشته ضمن حمایت از ملت های مظلوم جهان، مبارزه با استکبار و ظلم را سرلوحه حرکت خروشان خویش قرار خواهند داد.
وعده ما: راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی در اقصی نقاط ایران اسلامی».

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.