معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت : حضور گسترده مردم در ۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار، جلوه ای متفاوت و حماسی از انسجام ملت ایران در برابر سیاست های زورگویانه و قلدرمابانه آمریکاست.

۱۳ آبان جلوه ای حماسی از انسجام ملت ایران در برابر سیاست قلدرمابانه آمریکاست

به گزارش قدس آنلاین؛ محمد رحیم نوروزیان در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان افزود : این روز و حضور، پایانی بر قلدری و زورگویی آمریکاست. تاریخی که در تقویم ملی ما روز مبارزه با استکبار جهانی است از آن رو که آمریکا در طول تاریخ علیه ملت ایران جنایت ها نموده از قرارداد کاپیتولاسیون و حق کنسولی که امام خمینی (ره) با آن مخالفت کردند و به تبعید فرستاده شدند تا سال ۵۷ و شهادت دانش آموزان که تسخیر لانه جاسوسی پایانی بر استبداد آن در این کشور بود.  

وی اظهار کرد: به دلیل اهمیت این روز و تاریخ، آمریکایی ها به عمد برنامه ریزی کردند تا این روز و خاطرات آن را در ذهن مردم غیور ایران زمین مخدوش کنند و مدتهاست که در این راستا تبلیغ کرده اند که تحریم های خاصی را از ۱۳ آبانماه علیه ملت ایران اجرایی می کنند.

 نوروزیان تصریح کرد : آنان هر آنچه از تحریم ها در چنته داشته اند، علیه این ملت و کشور پیاده کرده اند و این مباحث موضوع جدیدی نیست  از این روز مردم ما باید پررنگ تر و منسجم تر حضور یابند زیرا بر همه ما تکلیف است.

وی با بیان اینکه برای مقابله با این تحریم ها دولت و حاکمیت در کنار هم با همراهی مردم با برنامه ریزی صحیح و منسجم می ایستند گفت: عدم همراهی جامعه جهانی هم خود از دیگر مباحث عدم موفقیت آمریکا در این جنگ اقتصادی است چنانکه  دیروز هم آمریکا ناچار شد برخی کشورها را از تحریم نفتی استثنا کند.

وی تصریح کرد : دشمنی آنها با این ملت و کشور دیرینه است اما این شواهد نشان می دهد نتوانسته اند جهان و کشورهای دیگر را با هم همراه کند چنانکه اروپا هم آنطور که آنان انتظار داشتند همراه نشدند و حتی در داخل آمریکا هم این همراهی و یکدستی دیده نمی شود.

وی افزود : ملت و کشور ما با اقتدار این دوره را پشت سر می گذارد هر چند در این تحریم ها، فشارهایی به کشور و مردم وارد می شود و آمریکا باید بداند که دوره قلدری و زورگویی سپری شده است و با این رویه راه به جایی نمی برد.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی به همراه  سرپرست معاونت هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی به همراه جمعی دیگر از مدیران استان در این راهپیمایی در کنار اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

منبع: استانداری

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.