البرز- سردار محمدرضا نقدی با تأکید بر اینکه ملت ایران همواره شهرهای خود را در امنیت حفظ کرده‌است، گفت: مرور تاریخ گواه این است که مردم ایران مانند بسیاری از ملت‌ها صلح و آرامش را دوست دارد بنابراین عنوان تروریست به ما نمی‌چسبد.

ملت ایران صلح وآرامش را دوست دارد/عزت ما در مبارزه با آمریکا است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در جمع مردم انقلابی کرج گفت: روز ۱۳ آبان را گرامی می‌داریم چرا که  روز و نماد مبارزه با استکبار است.

وی افزود: مردم ما همواره  روز ۱۳ آبان را عزیز و گرامی شمرده اند چرا که روز نماد مبارزه با استکبار است واین در حالی است که مردم ایران همیشه از ناحیه دشمن به‌عنوان جنگ ‌طلب و تروریست معرفی می‌شوند.

سردار نقدی بابیان اینکه رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا، ملت ایران اسلامی را تروریست می‌خواند و رئیس‌جمهوری سابق این کشور نیز مردم ایران را محور شرارت عنوان می کرد، تصریح کرد: دین ما دین صلح است و همه را به صلح دعوت می‌کند وعلاوه بر دعوت مسلمانان به صلح و وحدت سایر ادیان را نیز به وحدت حول محور توحید دعوت می‌کند.

معاون فرهنگی سپاه در ادامه با اشاره به اینکه اگر کسی به دنبال صلح و امنیت بین ملت‌ها است و  پایان خشونت، خونریزی‌ها و کشتارها را می خواهد باید مقابل عامل این کشتارها بایستد، گفت: برای برقراری صلح بین ملت‌ها راهی جز سرکوب کانون اصلی فتنه‌انگیزی و شرارت  نیست.

سردار نقدی شهادت دانش آموزان ایرانی در سال ۵۷ رامورد اشاره قرار داد و گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان انقلابی نقشه‌های شیطان بزرگ را نقش بر آب کرد.

وی تصریح کرد: علت اصلی درگیری‌ها وناامنی‌های زمان انقلاب لانه جاسوسی آمریکا بود واسناد به‌دست‌آمده از این مرکز نشان می‌دهد آمریکایی‌ها به دنبال تجزیه ایران، جدایی آذربایجان و آشوب در استان‌های ایران ازجمله استان فارس بودند.

سردار نقدی با اشاره به دیگر اسناد به‌ دست‌آمده از لانه جاسوسی، گفت: آمریکا به دنبال توطئه‌های بزرگ‌تری برای انحراف انقلاب بود و پرونده ارتباط بنی‌صدر با آمریکایی‌ها در این مرکز کشف شد.

وی بابیان اینکه امروز برخی مدعی هستند که باید با آمریکا سازش و مذاکره شود، گفت: ملت ایران باگذشت ۴۰ سال از انقلاب روی پای خود ایستاده است و این ایستادگی خط باطلی بر خواسته آمریکا دوستان کشیده است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مقابل آمریکا دو راه بیشتر نداریم گفت: اول اینکه تسلیم شویم تا دشمن بر منابع ما سایه افکند  و یا اینکه مبارزه کنیم که عزت ما در برگزیدن راه دوم یعنی مبارزه و مقابله با آمریکا و استکبار جهانی است.

وی با تأکید بر اینکه سازش با آمریکا چیزی جز بدبختی در برندارد، گفت: سازش با آمریکا جز نکبت و بدبختی چیزی به همراه نخواهد داشت، امروز در یوم‌الله سیزدهم آبان دورهم جمع شده‌ایم تا با شعار مرگ بر آمریکا جلوی این اقدامات آمریکایی‌ها ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.