یزد - نایب رئیس شورای مرکزی حوزه ها ی علمیه استان گفت: ایران اسلامی امروز یک کشورقدرتمند و مستقل درجهان است و ایران اسلامی در جهان طلایه دار مبارزه با استکبار ستیزی است .

ایران اسلامی در جهان طلایه دار مبارزه با استکبار ستیزی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم مدرسی یزدی در مراسم راهپیمایی ۱۳ابان که امروزهمزمان با سراسرکشوردریزد برگزارشد اظهاردشت : تمام دستاوردها و پیشرفتهای که امروز ایران اسلامی به دست آورده  مرهون استکبار ستیزی ایران بوده و روحیه مبارزه با استکبارستیزی اجازه نداده که این کشور زیر بارظلم وستم کشورهای مستکبربرود ما با همین روحیه بر روی پاهای خود ایستاده ایم .

وی افزود : دستیابی به پیشرفتهای علمی از دستاوردهای استکبارستیزی است برخی  فکر می کنند اگر با استکبار رابطه داشته باشیم به دستاوردهای علمی آنها می رسیم اما به خوبی دیدیم که آنها نمی گذارند کشورهایی که تحت سلطه اشان قراردارند به علم و تکنولوژی  دست پیدا کنند .

مدرسی خاطر نشان ساخت: تجربه تاریخی نشان می دهد  که مستکبران هرگزبه کشورهای دیگر اجازه بهربرداری از علوم را نمی دادند اما کشورما در سایه استقلال به علم و دستاوردهای علمی دست یافته و به واسطه همین امر دشمن امروز مقهور قدرت علمی و نظامی ایران شده است .

استکبارستیزی برای مردم ما به عنوان یک فرهنگ نهادینه شده است 

مدرسی تصریح کرد: امروزاستکبارستیزی برای مردم ما به عنوان یک فرهنگ نهادینه  شده و ۴۰سال است که ملت ایران براساس آموزه های خود ازامام خمینی (ره) ورهبرمعظم انقلاب فرهنگ استکبارستیزی را به عنوان یک راهبرد روشن درنظرگرفته اند.

این مسئول گفت: کشورما درسایه استکبارستیزی توانست به موفقیت هایی برسد که آزآن  جمله می توان به استقلال سیاسی هم درحوزه داخلی وهم حوزه  خارجی اشاره کرد و این استقلال ، استقلال علمی و فرهنگی و  نظامی را نیز به دنبال  داشته است.

  نایب رئیس  شورای مرکزی حوزه های علمیه استان گفت : مدیریت کاربردی ،جهادی سالم و جوان پرکاراز دیگر نیازهای امروزکشور است که باید حتما مسئولان به آن توجه  داشته باشند .

مدرسی ادامه داد : تقویت سطح معیشت وبالا بردن قدرت خرید مردم یک وظیفه همگانی است و دولتمردان و مجلس باید تلاش داشته باشند  تا ارزش پول ملی ایران را حفظ کرده  و تلاش کنند تا جلوی شکسته شدن اقتداراقتصادی کشوررا بگیرند .

سخنران راهپیمایی۱۳آبان در یزد افزود:  امروز به برکت  بهره مندی ایران از روحیه استکبارستیزی ، انقلاب اسلامی  و ملت ایران  یک الگو برای جهان و منطقه  هستند و در شرایطی که کشورهای منطقه نگاه خود را در عرصه ها ی مختلف با نگاه مستکبران تقسیم کرده کشور ما در ههه عرصه ها  استقلال خود را حفظ کرده و زیر بارظلم و ستم نرفته است .

 مدرسی اقتدارمنطقه ای وگسترش نفوذ قدرت نرم ایران دردیگرکشورها، ازدستاوردهای استکبارستیزی بوده واینکه نظام استکباری دردنیا با چالش مواجه شده و به واسطه به هم ریختن هیمنه آمریکا امروز شاهد این هستیم که امریکا با مشکلات متعددی مواجه هست و ا قتدار خود را از دست داده است .

انتهای پیام / 

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.