سرپرست باشگاه استقلال گفت:روز گذشته با بازیکنان استقلال صحبت کردم و از آنها خواستم با تمام توان در ادامه لیگ بازی کنند و مطرح کردن بحث درگیری و این مسائل زشت است.

فتحی: به هواداران قول می‌دهم استقلال به روزهای خوبش برگردد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، از روز گذشته که امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرد شایعات فراوانی پیرامون صحبت‌های وی در محل تمرین و همچنین مباحث مختلف مطرح شده است حتی روز گذشته عنوان شد دو بازیکن تیم فوتبال استقلال (چشمی و اسماعیلی) با سرپرست این باشگاه جروبحث کردند اما فتحی پیرامون اتفاقات تمرین روز گذشته و تصمیمی که سرمربی تیم استقلال اتخاذ کرده است به صورت شفاف به صحبت پرداخت.

متن گفت‌وگو با امیر حسین فتحی را در زیر بخوانید:

ابتدا از مسائلی که روز گذشته در تمرین رخ داده صحبت کنیم برخی رسانه‌ها عنوان کردند شما بازیکنان را بی‌غیرت خطاب کرده‌اید.

 اصلاً و ابداً. من نمی‌دانم این چه نوع اطلاع‌رسانی که صورت می‌گیرد من به محل تمرین تیم استقلال رفتم تا به دنبال روحیه دادن به بازیکنان تیم باشم. حتی به بازیکنان استقلال گفتم همه توان‌تان را به کار بگیرید چون باید پاسخگوی هواداران باشیم. هوادارانی که هزاران کیلومتر برای تماشای یک بازی استقلال می‌آیند حقشان این نیست. روی سخنم با همه بازیکنان و حتی کادر فنی بوده است. 

اما گفته شده که دو بازیکن با شما جروبحث کرده‌اند.

من دیروز هم این موضوع را تکذیب کرده‌ام، دو رسانه مطالبی نوشتند که نسبت به آنها واکنش داشتیم چون حق طبیعی ما است که در قبال اخبار نادرست واکنش نشان بدهیم. از من سؤال پرسیدند که آیا بازیکنان در قبال کسر قراردادشان اعتراض کرده‌اند که من جواب دادم اصلاً این گونه نیست. انصافاً یک نفر از بازیکنان در مورد مباحث مالی کوچک‌ترین اعتراضی نکرد و ما فردا باید در یک وجب جا بخوابیم. مگر می‌شود بازیکنان تیم از باخت استقلال ناراحت نباشند. من به محل تمرین رفتم تا به بازیکنان بگویم حامی شفر هستیم و شما هم بدانید باید هر چه در توان دارید برای استقلال بگذارید. حتی به آنها گفتم این لباس بر تن امثال پورحیدری‌ها، حجازی‌ها و علی جباری‌ها بوده است.

آیا چشمی و اسماعیلی با شما جروبحث کردند؟

از این سؤال تعجب می‌کنم اصلاً و ابداً چنین اتفاقی نیفتاد شما به عکس‌های تمرین روز گذشته نگاه کنید من با فرشید اسماعیلی خوش و بش کردم و به او دست هم داده‌ام. با همه بازیکنان از جمله رحمتی، اسماعیلی، روح‌الله باقری و خیلی‌های دیگر خوش و بش کردم. اصلاً  این مباحث مطرح کردنش در رسانه‌ها درست نیست و زشت است. روز گذشته هم مقابل باشگاه در مورد  این مسائل توضیح دادم یک خبرنگار از من سؤال کرد آیا بازیکنان به کسر قراردادشان معترض بودند که من مثل همین الان گفتم اصلا اتفاقی نیفتاده و هیچ کس اعتراض نکرده است فکر می‌کنم فیلم آن مصاحبه هم موجود باشد. دوباره از من پرسیدند گفته شده که این دو نفر جروبحث کرده‌اند که من هم گفتم هیچ جروبحثی وجود نداشته است. 

اما امروز هادی مباشری معاون شما گفت‌وگویی انجام داده و مدعی شده که چشمی و اسماعیلی با شما در محل تمرین صحبت کرده و به نوعی از خودشان دفاع کرده‌اند. 

 این هم از آن حرف‌ها است. اصلاً آقای مباشری در تمرین حضور نداشت. مگر در عکس‌های سایت باشگاه مشخص نیست که من با چه کسانی به محل تمرین رفتم. آقای مباشری کجا در تمرین بوده که از صحبت‌های ما خبر دارد؟ ضمن آنکه بعد از صحبت، من محل تمرین را ترک کردم و با هیچ بازیکنی حرف نزدم. 

پس دلیل کنار گذاشتن این دو بازیکن چه بود؟

این تصمیم سرمربی تیم است و او بعد از حضور من تصمیم گرفت که این دو بازیکن برای بازی با ماشین‌سازی کنار تیم نباشد. خود آقا شفر امروز در تبریز در نشست خبری حضور پیدا می‌کنند و اگر لازم باشد توضیح می‌دهند که چرا این بازیکنان در کنار تیم نیستند.اختیار این موضوع بر عهده کادر فنی است. ما هم به تصمیم سرمربی تیم احترام می‌گذاریم. همیشه همین گونه بوده همان‌طور که من از شفر در مسائل مختلف دفاع کردم الان هم به نظر او احترام می‌گذارم. 

از این مباحث که بگذریم باید به ناراحتی هواداران استقلال پیرامون حذف این تیم از جام حذفی صحبت کنیم. 

من از هواداران استقلال معذرت می‌خواهم می‌دانم آنها ناراحت هستند ولی چیزی که دیدم این است که بازیکنان و کادر فنی هم خیلی ناراحت هستند. فقط می‌توانم همین را بگویم که ما تلاش می‌کنیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا جایگاه واقعی استقلال را نشان دهیم.

یعنی آنها از مدعی بودن استقلال در لیگ ناامید نباشند؟

 اصلاً شما شک نکنید که تیم ما به روزهای اوجش برمی‌گردد و نتایج خوبی کسب خواهد کرد من این را به هواداران قول می‌دهم.

ظاهراً در جلسه هیأت مدیره تصمیم گرفته‌اید که در صورت بازگشت استقلال به روزهای خوب جریمه را ببخشید.

ما تصمیم گرفتیم ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان کسر شود ولی اگر نتایج مطلوب باشد ۱۰ درصد از این جریمه تعلیق خواهد شد.

به نظر می‌رسد در آن جلسه هم از شفر حمایت کردید و حتی کمیته فنی هم حامی سرمربی آلمانی بوده.

کمیته فنی جلسه خوبی را برگزار کرد و بعد از آن جلسه هم من صحبتی با سرمربی تیم داشتم و مباحث را پیرامون آینده مطرح کردیم. شفر در جلسه کمیته فنی تحلیل جامعی از بازی‌های سپاهان و سایپا ارائه کرد و دورنمایی از بازی با ماشین‌سازی را تشریح کرد دیدید که همه اعضا هم حمایت خودشان را از سرمربی آلمانی تیم اعلام کردند اما من در صحبتی که با سرمربی تیم داشتم روی یک موضوع تأکید دارم که آن هم نظم و انضباط است؛ نظم و  انضباط تیمی برای ما بسیار مهم و غیرقابل اغماض است و این را به هواداران استقلال می‌گویم که برای رساندن شرایط باشگاه و تیم به اوج حتی حاضر هستیم نتیجه را فدا کنیم اما نظم و انضباط را نه. من از شفر خواستم کوچکترین تعارفی با کسی نداشته باشد و حتی اگر قرار باشد استقلال بازی را ببازد ولی نظم و انضباط سرلوحه همه تیم باشد من آن را می‌پذیرم من هم پشت او هستم تا تیم را به اوج برسانیم. این موضوع نظم و انضباط هم باید در بین همه اعضای باشگاه استقلال و تیم فوتبال نهادینه شود. چون تجربه‌ام می‌گوید که نظم و انضباط خواه و ناخواه یک مجموعه را روی ریل موفقیت قرار می‌دهد.

 به عنوان سؤال آخر ظاهراً درخواست تعویق بازی با پدیده را دادید؟

بله، چون این بازی قرار است یک روز قبل از بازی پرسپولیس برگزار شود و ما هم با توجه به کیفیت چمن ورزشگاه تختی حاضر نیستیم در آن زمین بازی کنیم. ضمن آنکه هر لحظه ممکن است بازیکنان در آن زمین مصدوم شوند. به خاطر همین درخواست تعویق بازی را دادیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.