معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: کاروان پیاده «محبین الرضا(ع)» در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع) با ۷۰۰ نفر زائر ایثارگر راهی مشهد می‌شوند.

بانوان ایثارگر خراسان رضوی پیاده به پابوسی امام رضا(ع) مشرف می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازایثار نیوز ،سیدمجید حسینی در جلسه هماهنگی و برگزاری کاروان پیاده‌ زائرین «محبین الرضا(ع)» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: جامعه امروز ما نیازمند تقویت روحیه گذشت و ایثار است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمتر از شهادت نیست و بهترین روش برای اشاعه این فرهنگ در جامعه، گسترش آن در میان نسل نوجوان و جوان است.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه این کاروان ویژه بانوان شاهد و ایثارگر می باشد، افزود: همسران شهدا، جانبازان، آزادگان در قالب کاروان محبین الرضا(ع) و به یاد بود ۱۷هزار شهید استان  با پای پیاده به مشهد مشرف می شوند.
وی با اشاره به اینکه حضور گسترده و باشکوه همسران شهدا و ایثارگران در کاروان پیاده محبین الرضا نشان از عشق و ارادت جامعه ایثارگری به امام مهربانی ها است، ادامه داد: امسال نیز مانند سال های گذشته این کاروان از سمت جاده قدیم نیشابور به سمت مشهدمقدس حرکت خواهد کرد و قرار است حدود ۷۰۰ نفر از همسران شهدا و ایثارگران در این پیاده‌روی باشکوه شرکت کنند.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این برنامه زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)و ترویج فرهنگ رضوی است، ادامه داد: بیستمین سال برگزاری کاروان پیاده «محبین الرضا(ع)» مصادف با سی‌ام صفر سالروز شهادت امام رضا(ع) جزو برنامه‌هایی است که هرساله توسط بنیاد و با حضور خانواده شهدا و ایثارگران با شکوه فراوان برگزار می شود.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تاکید کرد: این حرکت خود را ۱۶ آبان به سوی مشهد آغاز و ۱۷آبان همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف خواهند شد.
سخنرانی، مداحی، قرائت زیارت نامه حضرت رسول اکرم (ص) و امام علی ابن موسی الرضا(ع) از ویژه برنامه‌های این کاروان پیاده است.
پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.