بانوان ایثارگر خراسان رضوی پیاده به پابوسی امام رضا(ع) مشرف می شوند.

تشرف ۷۰۰ بانوی ایثارگر خراسان رضوی به مشهد مقدس

به گزارش قدس آنلاین، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: کاروان پیادهتشرف ۷۰۰ بانوی ایثارگر خراسان رضوی به مشهد مقدس «محبین الرضا(ع)» در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع) با ۷۰۰ نفر زائر ایثارگر راهی مشهد می‌شوند.

سیدمجید حسینی با بیان اینکه این کاروان ویژه بانوان شاهد و ایثارگر است، افزود: همسران شهدا، جانبازان، آزادگان در این کاروان به یادبود ۱۷ هزار شهید استان  با پای پیاده به مشهد مشرف می شوند.

وی ادامه داد: امسال نیز مانند سال های گذشته این کاروان از سمت جاده قدیم نیشابور در تاریخ ۱۶ آبان به سمت مشهد حرکت خود را آغاز می کنند و ۱۷ آبان همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف خواهند شد.

این مسوول هدف از برگزاری این برنامه را زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و ترویج فرهنگ رضوی دانست و گفت: بیستمین سال برگزاری کاروان پیاده «محبین الرضا(ع)» مصادف با سی‌ام صفر سالروز شهادت امام رضا(ع) جزو برنامه‌هایی است که هرساله از سوی بنیاد و با حضور خانواده شهدا و ایثارگران با شکوه فراوان برگزار می شود.

به گفته وی، سخنرانی، مداحی، قرائت زیارت نامه حضرت رسول اکرم (ص) و امام علی ابن موسی الرضا(ع) از ویژه برنامه‌های این کاروان پیاده است.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.