یزد -هادی مقیمی گفت : وجود مراکز خیریه که با حمایت بهزیستی شهرستان و خیرین اداره می شود نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان دارد.

مراکز خیریه نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند

به گزارش قدس آنلاین ، فرماندار اردکان عصر یک شنبه در مرکز نگهداری کودکان بد سرپرست و بی‌سرپرست خانه امید وابسته به موسسه خیریه روح الامین اردکان حضور یافت و ضمن دیدار صمیمی با کودکان این مرکز، مشکلات و درخواست‌های آنان را جویا شد.

 وی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت پرسنل مرکز و اداره بهزیستی، خدمت به کودکان و بویژه کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: فراهم کردن فضایی آرام برای زندگی بچه های نیازمند کاری بس دشوار است.

مقیمی با اشاره به نقش کلیدی این مراکز در کاستن آسیب های اجتماعی، گفت : وجود این مرکز که با حمایت بهزیستی شهرستان و خیرین اداره می شود نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان دارد.

رئیس اداره بهزیستی اردکان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور فرماندار در مراکز بهزیستی خواستار حمایت فرماندار و دیگر مسئولان از اینگونه مراکز شد.

حسن ندایی مدیر عامل موسسه نیز با تشریح تاریخچه تشکیل  موسسه و خدمات ارائه شده از سوی این موسسه به ایتام ، نیازمندان و فرزندان شبه خانواده، افزود : خانه امید به عنوان زیر مجموعه موسسه خیریه روح الامین در شهرستان اردکان فعالیت دارد و در حال حاضر پذیرای ۷ نفر از فرزندان بی سرپرست است.

وی همچنین از زیر پوشش داشتن و ارائه خدمات مالی به بیش از ۵۰ کودک بی بضاعت شهرستان از سوی این موسسه خبر داد.

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.