مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از آمادگی این پالایشگاه برای فرآورش حداکثری گاز با هدف خدمت‌رسانی به هموطنان در زمستان ۹۷ خبر داد.

آمادگی پالایشگاه خانگیران برای تولید حداکثری گاز در زمستان۹۷ / ذخیره سازی هشت ماهه  گاز در مخزن شوریجه برای زمستان خراسان رضوی


به گزارش قدس آنلاین، مهندس سیدمجید منبتی گفت: با توجه به آغاز فصل سرما، با اجرای برنامه‌های توانمندسازی در بحث منابع انسانی، تامین کالا و مواد شیمیایی مورد نیاز و همچنین انجام تعمیرات اساسی برای ورود به فصل زمستان آماده‌ایم.

وی تصریح کرد: همه تمهیدات طبق برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده در هشت ماه نخست امسال برای تولید پایدار گاز انجام شده است و تلاش می‌کنیم در چهار ماه پایانی سال یعنی زمان اوج مصرف، گاز مشترکان استان‌های شمال و شمال‌ شرق کشور را تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از واحد ذخیره‌سازی گاز شوریجه به عنوان یکی از پشتوانه‌های راهبردی پایداری تولید گاز در شمال شرق کشور یاد کرد و افزود: در هشت ماه امسال به میزان کافی گاز را در مخزن شوریجه ذخیره کرده‌ایم تا در زمان نیاز شبکه، برداشت از گاز ذخیره شده انجام برای زمستان خراسان رضوی  ومناطق تابعه شود.
منبع: شانا
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.