البرز- مجید دودانگه معتقد است اُکسین (ریحان) علیرغم داشتن ترکیبی از بازیکنان نامی و شاخص شانسی برای حضور در لیگ برتر ندارد.

اُکسین شانسی برای رسیدن به لیگ برتر ندارد

مجید دودانگه مربی برتر فوتبال البرز در رده بزرگسالان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: اُکسین با هزینه بسیار بسته شد وشاهد حضور یک مربی لیگ برتری و بازیکنان شاخص در آن بودیم اما از سوی مقابل خروجی این تیم به لحاظ فنی خوب و مورد انتظار نبوده است.

وی افزود: به نظرم این هزینه کرد اُکسین توقعات از این تیم را از همان آغاز فصل بالا برد و در نهایت شرایط به گونه ای رقم نخورده است که انتظار می رفت.

دودانگه تصریح کرد: چند بازی این تیم را از نزدیک تماشا کرده ام و معتقدم بی انگیزگی کادرفنی و برخی بازیکنان کاملا مشهود بود و بر روند فنی تیم اثر منفی داشت.

این مربی باسابقه البرزی در ادامه فقدان استراتژی در نزد کادرفنی قبلی را یکی از علل عدم نتیجه گیری تیم اکسین دانست و گفت: در این خصوص معتقدم کم کاری شده است.

وی تغییرات کادرفنی را مورد اشاره قرارداد و گفت: نصرتی حضور نخست خود را بر روی نیمکت یک تیم تجربه می کند و اطلاعی از اینکه چه دوره های مربیگری را گذرانده را ندارم اما معتقدم کار این تیم برای ادامه مسابقات سخت است و روزهای دشواری را برای نماینده البرز شاهد خواهیم بود.

مربی شهدای رزکان البرز در فصل گذشته لیگ زیرگروه کشور ادامه داد: تیم با تفکرات وسلیقه تاکتیکی فراز کمالوند بسته شده و قطعا حضور یک مربی دیگر میتواند چالش برانگیز باشد.

وی در پایان به ارزیابی فنی مربیان البرزی پرداخت و گفت: به نظرم بار علمی مربیان فوتبال البرز در دوسال اخیر بهبود پیدا کرده و به شکلی خودجوش مربیان راغب به یادگیری بیشتر و دانش افزایی هستند که این موضوع اتفاق خوبی است و می تواند برای فوتبال البرز در آینده اثربخش باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.