رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر درباره طرح خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) گفت: 12 هزار نفر از نیروهای هلال احمر در غالب تیم‌های پزشکی و امداد و نجات برای خدمت‌رسانی به زائران در این طرح حضور دارند.

آمادگی کامل سازمان امداد و نجات هلال‌احمر  برای خدمات‌رسانی به زائران پیاده امام رضا (ع)

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر درباره طرح خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام رضا (ع) توسط سازمان هلال‌احمر توضیح داد: نیروهای این سازمان برای خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (ع) از آمادگی کامل برخوردار هستند و برخی از خدمات خاص را به زائران ارائه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این طرح اکنون در حال اجرایی شدن است، توضیح داد: تاکنون بالغ بر 11 هزار نفر از زائران خدمات دریافت کرده‌اند و به 7 هزار نفر از آنها اسکان داده شده است.

سلیمی تصریح کرد: 70 دستگاه آمبولانس، 2 فروند بالگرد، تیم‌های عملیاتی پیاده و 43 دستگاه خودروی نجات از سوی سازمان هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (ع) آماده شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر با بیان اینکه 134 پایگاه هلال‌احمر در محورهای سرخس به مشهد، ساروج به مشهد، گناباد به مشهد، تربت جام به مشهد و سبزوار به مشهد مستقر هستند، توضیح داد: زائران امام رضا (ع) می‌توانند با تماس با شماره 112 از محل دقیق پایگاه‌های هلال‌احمر اطلاع یابند و خدمات موردنظر خود را از ‌آنها دریافت کنند.

وی تصریح کرد: حدود 12 هزار نفر از جمله پزشک،نجات‌گر و پرستار برای خدمت‌رسانی به زائران در این طرح حضور دارند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.