۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 628056

اسنپ فود اعلام کرد: در مورد کلیپ صوتی اخیر که همراه برند اسنپ‌فود منتشر شده است، لازم می‌دانیم ضمن عذرخواهی و اعلام قطع همکاری با ناشر محتوای اشاره شده، توضیحاتی را به منظور شفاف‌سازی و رفع سوءتفاهمات ارائه دهیم.

اسنپ‎فود از مشتریان خود عذرخواهی کرد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در توضیحات اسنپ فود آمده است: بیش از ۸ سال از فعالیت مجموعه اسنپ‌فود (زودفود) در ایران می‌گذرد و در این مدت این مجموعه دانش بنیان با هدف ترویج شیوه‌های نوین در کسب‌وکار آنلاین همواره در تلاش بوده تا پیام خود را به گوش مخاطبانش برساند. از آن جمله تبلیغات محیطی و آنلاین در وب‌سایت‌های پربازدید و اخیرا به شکل جدی در فضای شبکه های اجتماعی.

جهت رفع سوء تفاهمات ایجاد شده در مورد فعالیت تبلیغاتی این شرکت در شبکه‌های اجتماعی، لازم به ذکر است آنچه توسط این شرکت مورد هدف و استفاده قرار می‌گیرد فضای تبلیغاتی و بازدید صفحات مزبور است و به هیچ عنوان هیچ یک از محتواهای منتشر شده در این فضا مورد تایید این شرکت نیست و نیز پیش از انتشار به سمع و نظر کارشناسان این شرکت نمی‌رسد.

به طور خاص در مورد کلیپ صوتی اخیری که به همراه برند این شرکت منتشر شده است لازم به ذکر است که این محتوا پیش از انتشار به تایید این شرکت نرسیده و در صورتی که این محتوا به صورت ناخواسته موجبات رنجش خاطر مخاطبان عزیز را فراهم کرده است به صورت رسمی عذرخواهی خود را اعلام می‌کنیم. همچنین ادامه همکاری این شرکت با ناشر محتوا متوقف خواهد شد.

ماموریت اصلی شرکت و مدیریت ارشد آن بر توسعه بازار کسب و کارهای اینترنتی، حمایت از نیروی کار متخصص داخلی و کمک به کاهش نرخ مهاجرت نخبگان ایرانی است تا در کنار هم به ایجاد صدها شغل کمک کنیم. همانگونه که در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و هزاران نفر به صورت غیر مستقیم با این شرکت همکاری دارند و این شرکت هیچ گرایش و جهت گیری سیاسی را دنبال نمی کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.