مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم مقابل تیم کاشیما چند گل بزنیم و قهرمان آسیا شویم.

منشا: تلاش می‌کنیم تا همه چیز را در تهران تمام کنیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، گادوین منشا درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم کاشیما و بازی برگشت گفت: در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا تاکنون در ورزشگاه آزادی نباخته ایم که این امتیاز خوبی برای ما است. بنابراین مهمترین چیز در بازی برگشت با کاشیما این است که تلاش کنیم و چند گل به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: به عنوان یک مهاجم، امیدوارم من و علی علیپور کمک کنیم پرسپولیس به بازی برگردد. این واقعا برای تیم مهم است چون آنها نیاز دارند ما سخت کار کنیم و گل بزنیم.

مهاجم نیجریه ای پرسپولیس تاکید کرد: مقابل تیم های خوبِ زیادی بازی کرده ایم که از کاشیما بهتر بوده اند. فکر می کنم تیم السد به مراتب بهتر از کاشیما بود اما مقابل تیم ژاپنی مفت گل خوردیم. سخت کار و تلاش می کنیم تا همه چیز را در خانه تمام کنیم.

منشا افزود: وقتی به استادیوم کاشیما رسیدیم، تماشاگران آنها را دیدیم اما حالا آنها باید ببینند ما در تهران چه تیمی هستیم. از هوادارانمان انتظار داریم در بازی فینال از ما حمایت کنند.

وی همچنین به سایت AFC گفت: نتیجه بازی رفت، نتیجه سختی بود چون در تلاش بودیم با نتیجه خوبی به خانه برگردیم. برای پیروزی سخت کار کردیم اما حالا هم کار خیلی دشواری است چون در فینال هستیم. به تماشاگرانمان در خانه ایمان داریم. تلاش می کنیم گل اول را بزنیم و سپس گل پشت گل وارد دروازه حریف کنیم. مهمترین چیز این است که در بازی برگشت گل نخوریم.

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا با دو گل مغلوب کاشیما ژاپن شد. پرسپولیس ساعت ۱۸:۳۰ شنبه آینده در ورزشگاه آزادی به مصاف کاشیما می رود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.