مدیرعامل به‌نشر گفت: تاکنون ۹۹ عنوان کتاب با موضوع امام‌رضا(ع) و سیره رضوی برای گروه سنی بزرگسال توسط به‌نشر به چاپ رسیده است.

انتشار ۹۹ عنوان کتاب بزرگسال با موضوع امام رضا(ع) توسط به‌نشر

به گزارش قدس آنلاین، حسین سعیدی اظهار کرد: این کتاب‌ها با محوریت امام‌رضا(ع) و با موضوعات سنت، سیره و فرهنگ رضوی برای گروه سنی بزرگسالان دسته‌بندی شده است.
وی به ریز موضوعات آثار امام‌رضایی که توسط انتشارات به‌نشر منتشر شده است اشاره و بیان کرد: زندگی نامه، سیره رضوی، آموزه‌های اخلاقی، شعر رضوی، آداب و فرهنگ زائر و زیارت، سبک زندگی، آشنایی با اماکن متبرکه و کتاب شناسی رضوی ریز موضوعات این عناوین را تشکیل می‌دهند.
مدیرعامل به‌نشر در ادامه به مولفان این آثار اشاره و ابراز کرد: محمد حکیمی، جواد محدثی، علی باقرزاده(بقا)، دکتر مدیر شانه چی، دکتر غلامعلی، بزرگ عالم زاده، سید محمد سادات اخوی، مظفر سالاری، هادی زاهدی و سعید تشکری از نویسندگان برجسته کشور هستند که نگارش این آثار را بر عهده داشته‌اند.
حسین سعیدی با اشاره به فعالیت گسترده و متنوع انتشارات به‌نشر در حوزه کتاب‌های فرهنگی و مذهبی به عنوان بزرگ‌ترین ناشر شرق کشور خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۲۰ عنوان کتاب برای گروه سنی بزرگسالان در دست تولید قرار دارد.
وی با بیان این‌که انتشارات به‌نشر در حوزه‌ کتاب های کودک و نوجوان با عنوان «کتاب‌های پروانه» آثار متعددی را با مضامین دینی و مذهبی به چاپ رسانده است، عنوان کرد: در حوزه کتاب‌های کودک و نوجوان با موضوع امام‌رضا(ع) تاکنون بیش از ۲۰ عنوان کتاب منتشر شده است.

منبع :ایسنا
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.