یزد - محمد حسین ماجدی گفت: کیفیت محصولات برخی ازتولید کنندگان یزدی حد بالای استانداردها است وبرخی از آنها جلو ترازاستاندارد هستند.

برخی از تولیدکنندگان یزدی جلوتر از استاندارد هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره استاندارد یزد ، محمد حسین ماجدی به مناسبت روز ملی کیفیت در بازدید از شرکت سیم و کابل ستاره یزد، اظهار داشت: همان گونه که همگان مطلع هستند در استانداردهای ملی تدوین شده کشور ما ، بازه ای از کیفیت را تعریف می کنند که از نگاه حاکمیت ، حداقل های مطرح شده،  کمینه مقادیری است که پایین تر از آن به بهداشت و ایمنی جامعه آسیب می زند و هزینه های مترتب به جلوگیری و درمان را افزایش می دهد. 

وی افزود : ازجمله نکات امیدوار کننده و فرح بخش این است،که برخی از صاحبان صنایع در این استان ، با به روز رسانی فناوری تولید، محصولات با کیفیت و ناب تولید می کنند.

ماجدی تصریح کرد: این رویه که برخاسته از اصالت و تدین مردمان زحمتکش این منطقه می باشد، سبب شده است تا تولیدات یزدی در خیلی از کشورهای جهان شهره باشد و متقاضیان با اطمینان خاطر از این کالاها استفاده نمایند.

این مسئول خاطرنشان ساخت: صاحبان صنایع وخدمات وکسانی که عمر خود را در راه صنعتی نمودن استان یزد مصروف داشته اند ، پذیرفته اند که استقرار نظام استاندارد به نظم و قانون مندی در همه شئون جامعه انجامیده و بنای خود را در بازار کار و رقابت ، جلب رضایت مشتریان اعم از داخلی وخارجی قرار داده اند و قطعا"تعامل ما و تولید کنندکان موجب پیشرفت استان و کشور شده و چرخش چرخهای اقتصادی وصنعتی بهتر انجام خواهد شد .

دبیر شورای فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی گفت: براین باوریم که اجرای قوانین و مقررات از طریق ایجاد فضای آرام قابل دست یابی است و زنده نگه داشتن آن موجب برجسته شدن کیفیت می شود و نتیجه این برجستگی اعتماد به نشان مقدس استاندارد و هموار شدن راه برای جهانی کردن آن است .

ماجدی افزود: ما تلاش کرده ایم تا با اصلاح فرآیندها و روان سازی آنها ، ارتباطاتمان را با آنان که کمر همت به حمایت از کالای استاندارد ایرانی بسته اند، قوی تر سازیم و تلاش کرده ایم تاخود را گرفتار کارهای کوچک و کند اداری نسازیم تا منافع صاحبان صنایع و خدمات حفظ و در عین حال پاسدار حقوق شهروندان باشند و برای بهره وری هرچه بیشتر  زمان را مدیریت کرده ایم .

وی تصریح کرد: در این سالها تلاش کرده ایم تا انگیزه ها برای ارتقای کیفیت و رعایت استانداردها افزایش یابد ، در این راه برای تحول از همه ایده هایی که صادقانه به ما داده شود استفاده می نماییم و ضمن این که تاکید دارم که کیفیت واستاندارد را باید باور داشت، چراکه ایجاد این باور نوعی هنر فرهنگی است .

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.