خراسان شمالی- سرهنگ محمد غلامی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از یک خودرو حدود ۷ کیلوگرم موادمخدر را کشف و ضبط کردند.

قاچاقچی مواد مخدر در استان دستگیر شد/کشف ۷ کیلوگرم ماده مخدر تریاک

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد غلامی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از دستگیری یک نفر قاچاقچی با حدود ۷ کیلو گرم مواد مخدر و توقیف یک دستگاه خودرو خبر داد.

وی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی به هویت مشخص در زمینه انتقال مواد مخدر از شهر مشهد مقدس به مرکز استان فعالیت دارند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: لذا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در معیت ماموران انتظامی شهرستان شیروان اقدام به کنترل خودرو های ورودی و ایجاد ایست و بازرسی موقت کردند و در اقدامی غافلگیرانه خودرو را توقیف و متهم نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از خودرو مقدار ۶کیلو ۸۰۰گرم تریاک از زیر صندلی شاگرد کشف و ضبط نمودند، خاطر نشان کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان را به سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه را به مخاطره می اندازد نمی دهد و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هر گونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.