خراسان شمالی- علی اصغر بدیعی مقدم گفت: اکنون ۴۵ دستگاه تردد شمار نصب شده در محورهای استان تردد جاده‌های استان را ثبت می کند.

ترددهای ورودی و خروجی به استان افزایش داشت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در۷ ماهه اول سال جاری، میزان تردد ورودی و خروجی در محورهای استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  افزایش داشته است. 

وی افزود: در ۷ماهه نخست سال جاری  شمار ترددهای ورودی به استان حدود ۸ و سه دهم درصد و ترددهای خروجی از استان ۱۰ و ۷ دهم درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است. 

وی افزود: ۴۵ دستگاه تردد شمار نصب شده در محورهای استان، تردد ۵میلیون و ۵۸۴ هزار و ۷۶۶ دستگاه خودروی ورودی را ثبت کرده اند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۵ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۹۱۳ دستگاه بوده است. 

افزایش ترددهای خروجی از استان 

بدیعی مقدم گفت: همچنین در ۷ماهه نخست سالجاری ۵ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۹۰۳ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این رقم در مدت مشابه سال قبل  ۴ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه وسیله نقلیه به ثبت رسیده است. 

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، اکنون ۴۵ دستگاه تردد شمار نصب شده در سطح جاده های استان تردد جاده های استان را ثبت می کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.