البرز- مرتضی اکبرپور از برگزاری بیستمین مانور سراسری مدارس کشور به میزبانی استان البرز در نیمه نخست آذرماه سال جاری خبر داد.

البرز میزبان بیستمین مانور سراسری مدارس کشور

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور صبح امروز سه شنبه در دیدار با استاندار البرز اظهار کرد: ۱۹ مانور سال های گذشته در تهران برگزار شد و با توجه به عملکرد مطلوب شورای هماهنگی استان البرز، بیستمین مانور سراسری مدارس کشور برای اولین بار هفتم آذرماه سال جاری در البرز برگزار می شود.

استاندار البرز نیز در این دیدار با اشاره به راهکارهای تعامل بیشتر در جهت آمادگی و مقابله استان در برابر مخاطرات طبیعی، اظهار کرد: البرز استانی ویژه در کشور محسوب می شود که فرصت ها و تهدیدهای فراوانی دارد.

وی ادامه داد: این استان به دلایل عدیده ای نیازمند مدیریتی هوشمندانه و اتخاذ تدابیری خاص در جهت بهره مندی از فرصت ها و پیشگیری از تهدیدها، می باشد.

نجفی افزود: البرز در حوزه مدیریت بحران بسیار فعال حضور دارد که همچنان نیز جای پیشرفت در این بخش مورد انتظار است.

این مسئول به تجارب زلزله سال ۶۹ در رودبار اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت های موجود در مواقع بحرانی استفاده کرد چراکه این امر حتی در کشورهای همسایه نیز اعمال می شود و با تعریف سیستمی، دارایی های افراد حقیقی و حقوقی احصا شده و موارد مورد استفاده آنها تعیین می شود.

نجفی البرز را استان معین تهران بیان کرد و گفت: از این رو باید با نگاه ملی، موانع را برطرف کرد.

نماینده عالی دولت در استان البرز در پایان گفت: آموزش یکی از ارکان اصلی مدیریت بحران است از این رو سند آموزش مدیریت بحران استان تهیه و تدوین شد و به دستگاه های ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.