رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ١٠ هزار و ۷۹٣ نفر از زائران پیاده و شرکت کنندگان در مراسم پایانی دهه صفر تاکنون از خدمات امدادی هلال احمر استفاده کرده اند.

ارائه خدمات امدادی به ۱۰۷۰۰ زائر پیاده امام هشتم(ع) در جاده ها

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی سلیمی ظهر اظهار کرد: وضعیت خدمت رسانی نیروهای هلال احمر به زائران پیاده حرم رضوی در جاده های منتهی به مشهد مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه خدمت‌رسانی به شکل مطلوبی در حال انجام است.

وی افزود: نیروهای هلال احمر بدون هیچ چشم‌ داشت مادی و به صورت داوطلبانه در حال خدمت به زائران رضوی در جاده های منتهی به مشهد هستند و خدمات مورد نیاز را به زائران پیاده ارائه می دهند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این راستا ٣۴ خودروی سبک، ٣ دستگاه خودروی ارتباطات، و ٢ دستگاه بالگردنیز در طرح همسفران خورشید به کار گیری شده اند وتا امروز با حضور یک هزار و ٢٠٠ پزشک، امدادگر و داوطلب، ١٠ هزار و ۷۹٣ نفر از خدمات امدادی هلال احمر طرح بهره مند شده اند و ۶ هزار و ۷٣٠ تخته پتو و ۵٢٠ تخته موکت نیز میان زائران توزیع شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: در طرح همسفران خورشید ۶١ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به خدمت گرفته شده است و اجرای این طرح نیز به مدت ١٠ روز و با افزایش ١١۴ پایگاه ثابت و سیار در طول مسیر آغاز شده تا بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن خدمات لازم را به زائران ارائه دهیم.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.