۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
کد خبر: 628215

اخیرا تصاویر تازه‌ای از جدیدترین محصول شرکت پورشه یعنی نسخه ۲۰۲۰ اتومبیل Porsche ۹۱۱ GT۳ فاش شده است.

تصاویر منتشر شده از خودرو جدید  Porsche ۹۱۱ GT۳

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Porsche ۹۱۱ بیش از ۵۰ سال است که تولید می‌شود. موتور این سری خودرو همیشه مورد توجه متخصصان این حوزه بوده‌ است. از سال ۱۹۶۳ تا ۱۹۹۸ این مدل خودرو با موتور همرا با خنک کننده هوا تولید می‌شد. این نوع موتور به گردش هوا در جهت خنک کردن قسمت‌های داغ موتور متکی است. از سال ۱۹۹۸ تا به حال این موتور تغییرات فراوانی کرده است که یکی از آن‌ها تغیر خنک کننده هوا به سیستم آبی خنک کننده موتور احتراق داخلی است.

حال تصاویری جدید از خودرو Porsche ۹۱۱ GT۳ منتشر شده که گمانه زنی‌ها را در مورد ظاهر و عملکرد این خودرو افزایش می‌دهد. هرچند خودرو ۹۱۱ از نسل ۹۹۲ Porsche حدود یک ماه دیگر در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس (که هر ساله از ابتدا دسامبر در لس‌آنجلس برگزار می‌شود)، با ظاهر جدید خود معرفی می‌شود. گرچه به نظر می‌رسد خودرویی که ما در این تصاویر می‌بینیم، زمانی بیشتر از یک ماه تا معرفی نیاز دارد. اما مهم آن است که دلایل بسیار زیاد موجود به همراه این تصاویر ما را مطمئن می‌کند که Porsche ۹۱۱ GT۳ بعدی باید به‌طرز وحشتناکی سریع باشد.

در حالی که خودرو از جلوی دوربین رد می‌شود با نگاه دقیق‌تر به عقب خودرو می‌توان پنل‌های ناقصی را دید، نتیجه آن است که طبق انتظار ما کار ساخت این خودرو هنوز تمام نشده است. همچنین هنوز تعدادی نوار بر روی برش جلویی قرار دارد که طراحی ورودی‌های هوا را مخفی نگه‌ می‌دارد.

در حال حاظر تنها چیزی که می‌توان گفت آن‌ است که صدای سوت موتور خودروهای ۹۱۱ در این مدل وجود ندارد. این نشان می‌دهد که هنوز GT۳ هیولایی است که نفس می‌کشد و منابع مختلفی گزارش داده‌اند که میل لنگ ۴.۰ لیتری از GT۳ فعلی در نسل آینده رونمایی خواهد شد. البته اطلاعات فوق هنوز به‌ طور رسمی تایید نشدند و ما در مورد افزایش قدرت پنهانی این خودرو چیزی نمی‌دانیم. همیشه این احتمال وجود دارد که پورشه موتور متفاوتی در انبار داشته باشد.

در ادامه تصاویر مربوط به این اتومبیل را مشاهده می‌کنید:

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.