مازندران- حجت الاسلام ابراهیم حیدری، وقف هزینه های درمانی را نیاز روز جامعه دانست و از رسانه ها خواست در این زمینه فرهنگ سازی کنند.

وقف هزینه های درمانی از نیازهای روز جامعه است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: وقف خرید تجهیزات پزشکی در سال های گذشته صورت گرفته و در حال حاضر مردم نیاز به وقف در زمینه هزینه های درمانی از جمله دارو دارند.

وی با اعلام اینکه سمت و سوی وقف های جدید باید به سمت نیازهای روز جامعه برود، خاطرنشان کرد: امروزه بسیاری از خانواده ها نیاز به مایحتاج اولیه زندگی دارند و تلاش داریم با مشاوره، وقف های جدید را هدایت کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران یادآور شد: ۳۷ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال در راستای نیت مذهبی موقوفات، ۷ میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال در زمینه نیت خیریه موقوفات و ۴ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال در راستای نیت اجتماعی موقوفات هزینه شد.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اینکه اعزام زائر اولی ها از محل نیت واقفان در دست اجراست از توزیع ۳ هزار سبد کالا در میان نیازمندان خبر داد.

وی در ارتباط با فعالیت موکب اوقاف مازندران در سامرا توضیح داد: در سالهای گذشته بدلیل عدم فعالیت موکب ها در این شهر، زائران کمتری حضور پیدا می کردند و امسال با تمهیدات انجام شده، شاهد حضور گسترده زائران در سامرا بودیم.

مدیرکل اوقاف مازندران با اشاره به اینکه در راستای کمک به زائرین سایر کشورها نیز تلاش خوبی صورت گرفت و خدمات شایسته ای ارائه شد، خاطرنشان کرد: روزانه ۶ هزار نفر در موکب های دایر شده در سامرا پذیرایی شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.