وزیر امور خارجه ایران در پیامی ویدئویی تصریح کرد که دولت آمریکا پشیمان خواهد شد.

ظریف: آمریکا پشیمان خواهد شد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در پیامی ویدئویی گفت: مردم ایران تاریخ ساز هستند و دولت آمریکا پشیمان خواهد شد.

وی ضمن سلام به مردم بزرگ ایران گفت: دیروز دولت ایالات متحده وعده‌ای که شش ماه بود درباره آن صحبت می‌کرد و در صحنه تبلیغاتی مانور می‌داد، سرانجام عملی کرد.

ظریف اضافه کرد: تحریم‌هایی که هدفشان مردم ایران هستند، کاملا واضح است آنقدر دنبال همه شرکت‌ها گشته بودند که حتی شرکت‌هایی که قبلا منحل شده بودند، را به این تحریم اضافه کرده بودند.

رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: اما این نشانگر استیصال دولت آمریکاست از اینکه دنیا در برابر دولت آمریکا ایستاده است. هیچ دولتی در دنیا به غیر از چند کشور کوچک و رژیم صهیونیستی در منطقه ما آمادگی این را نداشته که از اقدامات آمریکا پیروی کند و ما دیروز در لحن و صحبت وزرای امور خارجه و خزانه‌داری آمریکا این تنهایی و عصبانیت را از اجماع بین‌المللی علیه یکجانبه گرایی آمریکا مشاهده کردیم.

به گزارش فارس، وزیر خارجه ایران با یادآوری این نکته که اقدامات آمریکا اقداماتی است که با خشم فراوان صورت می‌گیرد، افزود: این وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران است از اینکه این اقدامات خصمانه که علیه مردم طراحی شده و برای جدا کردن مردم از یکدیگر و حاکمیت طراحی شده اجازه ندهد این اقدامات به مردم ضربه وارد کند و این کار را دولت با تمام توان دنبال کرده و امروز هم دنبال می‌کند و در صحنه دیپلماسی بسیار خوشحالیم امروز همه دنیا در برابر اقدام آمریکا ایستاده و امیدواریم آثار این مقابله جهانی با اقدام آمریکا را در آینده مشاهده کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ظ ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    0 0
    بله پشیمان خواهد شد اما ربطی به شما غرب زده ها ندارد شما که میگفتید و میگویید مشکلات ما با برجام حل می‌شود.