تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان جام بین قاره را با شگفتی وصف نشدنی آغاز کرد و گامی بلند به سمت قهرمانی جهانی برداشت.

گام بلند ساحلی‌بازان برای کسب جام بین‌قاره‌ای ۲۰۱۸/ پیروزی مقتدارنه تیم ملی ایران برابر آمریکا در اولین بازی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به عنوان یکی از قدرت های بلا شک قاره آسیا برای چندمین بار متوالی به جام بین قاره ای به میزبانی امارات متحده عربی دعوت شده است. اینبار اما شاگردان مارکو اوکتاویو به عنوان یکی از ستاره های فدراسیون فوتبال کشورمان در تلاش هستند تا علاوه بر قهرمانی در این مسابقات ، رقیب دیرینه خود ، تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل را در شکست داده و اینبار به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یابند.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از مسابقات جام بین قاره ای گذشته تغییرات اساسی را  برای پیشرفت دو چندان در دستور کار خود قرار داده و با توجه به صلاح دید مارکو اوکتاویو ، مربی خبره و جهانی فوتبال ساحلی ،جوانگرایی به چاشنی کار این تیم اضافه شده  و همچنین  به دنبال آن است تا بازیکنان جوان و جویای نام در کنار افرادی هم چون پیمان حسینی ،محمد احمد زاده و یا "مسلم مسیگر" که هر کدام از برترین بازیکنان در سطح جهان هستند پا به عرصه جهانی و بین المللی مسابقات بگذارند.

گام بلند شاگردان اوکتاویو برای صعود به پله اول جهانی/زمینگیری ابرقدرت ها در مصاف با یوزهای ایرانی

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دور قبلی مسابقات جام بین قاره ای در گروه A این رقابت ها با تیم های روسیه، پاراگوئه و مکزیک همگروه شده بود و در نهایت توانست با ۲ پیروزی و ۱ شکست را به دست آورده و به عنوان تیم دوم از گروه خود پس از  روسیه به دور بعدی مسابقات راه یابد.

شاگردان اوکتاویو در دیدار نیمه نهایی اما مغلوب برزیلی ها شدند ولی در دیدار رده بندی توانستند تیم قدرتمند روسیه را با نتیجه ۴ به ۲ شکست داده و به مقام سوم این مسابقات برسد.

در این دوره نیز تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان اولین گام خود را برابر تیم ملی فوتبال ساحلی آمریکا به شکلی باورنکردنی برداشته و توانستند این تیم را با نتیجه ۸ بر ۱ شکست دهند. بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بارها از گوشه های زمین و همچنین حرکات نمایشی خود استفاده کردند و توانستند دروازه این تیم را باز کنند.

گام بلند شاگردان اوکتاویو برای صعود به پله اول جهانی/زمینگیری ابرقدرت ها در مصاف با یوزهای ایرانی

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در این دوره از مسابقات با تیم های تاهیتی ، آمریکا و روسیه در گروه دوم این رقابت ها قرار دارند.

جوانگرایی در تیم ملی فوتبال ساحلی سرمایه گذاری همراه با موفقیت است/ شادابی و قدرت بالای بازیکنان جوان سبب موفقیت ساحلی بازان می شود

عباس ترابیان  رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال ساحلی و فوتسال کشورمان در ارتباط با حضور تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در این رقابت ها می گوید: در این دوره از مسابقات نیمی از بازیکنان تیم ملی کشورمان با توجه به جوانگرایی به تیم اضافه شده اند. بازیکنان جدید طریق تیم ملی «ب» به این تیم تزریق شده اند تا با استفاده از قدرت و شادابی بالا و سن کمشان سبب موفقیت کشورمان در این رقابت شوند. در واقع حضور این بازیکنان در تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان یک سرمایه گذاری همراه با موفقیت است.

گام بلند شاگردان اوکتاویو برای صعود به پله اول جهانی/زمینگیری ابرقدرت ها در مصاف با یوزهای ایرانی

ترابیان ادامه داد: مارکو اوکتاویو در چند سال اخیر تصمیم به جوانگرایی گرفت به دنبال همین تصمیم فدراسیون فوتبال کشورمان به خوبی از او و تیمش حمایت کرد .بی شک باید بازیکنان جوان در طول سالیان جایگزین افراد با تجربه و صاحب نامی که پا به سن گذاشته اند شوند .حضور بازیکنان با تجربه همچون پیمان حسینی و یا احمد زاده در کنار این بازیکنان جوان نیز سبب می شود تا عنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در این رقابت ها از دست داده نشود تا بار دیگر به موفقیتی بزرگ در سطح جهانی دست یابند.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دور گروهی رقابت های جام بین قاره ای امروز از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف تیم ملی تاهیتی و فردا ( پنجشنبه ) هفدهم آبان ماه از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف تیم ملی روسیه خواهد رفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.