در پی شهادت جانباز دفاع از امنیت، سید نورخدا موسوی‌مفرد، رهبر انقلاب در پیامی شفاهی، شهادت وی را به مردم لرستان و خانواده‌ی این شهید عزیز تبریک و تسلیت گفتند.

پیام مقام معظم رهبری در پی شهادت جانباز شهید سید نورخدا موسوی

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، در پی شهادت جانباز دفاع از امنیت، سید نورخدا موسوی‌مفرد، رهبر انقلاب در پیامی شفاهی، شهادت وی را به مردم لرستان و خانواده‌ی این شهید عزیز تبریک و تسلیت گفتند.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید در خرم‌آباد حضور یافته بود، طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: در تماسی تلفنی از دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد که رهبر انقلاب فرموده‌اند «در مراسم که شرکت کردید، سلام ما را به مردم لرستان و خانواده‌ی شهید برسانید و از قول ما شهادت ایشان را تبریک و تسلیت بگویید.»

گفتنی است؛ سید نورخدا موسوی‌مفرد، از مأموران نیروی انتظامی، ۱۷ اسفندماه سال ۸۷ در منطقه‌ی لار استان سیستان و بلوچستان، مورد اصابت گلوله‌ی گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی قرار گرفت و از ناحیه‌ی سر مجروح شد و به کما رفت. جانباز ۱۰۰ درصد لرستانی که به شهید زنده‌ی کشور مشهور بود، ۱۰ سال در کما به سر می‌برد تا اینکه در شب رحلت پیامبر اعظم (صلوات‌الله‌علیه‌وآله) و شهادت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) آسمانی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.