دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 روز شنبه ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار می شود.

ملت ایران در انتظار قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا/آیا خاطره باخت "زیکو" در ورزشگاه آزادی تکرار می‌شود؟

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 در روز اول هفته ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز برگزار می‌شود. به لطف همین مسابقه ورزشگاه آزادی بازسازی و تجهیز شد و این کمترین سود فینالیست شدن پرسپولیس برای ورزش ایران بود. پرسپولیس در بازی رفت 2 بر صفر شکست خورد و تا دیروز( پنجشنبه ) به ایران برنگشت! برانکو ترجیح داد که شاگردانش در امارات و دور از هیاهو و هیجان مردم فوتبالدوست ایران خود را برای بازی برگشت آماده کنند.

شنبه 80 میلیون ایرانی منتظرند تا سرخپوشان ایران حماسه‌ای خلق کنند و یک شب تاریخی را برای فوتبال و ورزش کشور رقم بزنند. پرسپولیس تا رسیدن به اولین قهرمانی خود در آسیا فقط 3 گل فاصله دارد. قهرمانی خیلی دور از دسترس به نظر نمی‌رسد حداقل رویای هواداران پرسپولیس و حتی فوتبالدوستان ایرانی است که شاگردان پروفسور برانکو بعد از سال‌ها یک تیم ایرانی را قهرمان آسیا کنند. پسران پروفسور برای رسیدن به قله فوتبال آسیا باید کاشیما گوزن شاخدار (لقب تیم ژاپنی است.) را شکار کنند. 

تیمی که از نظر سخت افزار و امکانات مالی بسیار جلوتر از فوتبال ایران و حتی آسیاست. کاشیما دو بازیکن برزیلی خطرناک دارد و زیکو اسطوره فوتبال برزیل را هم به عنوان مدیر فنی در استخدام خود دارد! این در حالی است که پرسپولیس با دستان خالی و در حالیکه پنجره نقل و انتقالش بسته بود توانست حریفانی قدرتمندتر از کاشیما را کنار بزند. السد تیم پرمهره و قدرتمندی بود که در ورزشگاه آزادی و دوحه اسیر توانمندی بازیکنان ایرانی ودانش فنی برانکو شد.

سرخپوشان در این مسابقه سیامک نعمتی را به دلیل اخراج در بازی رفت در اختیار ندارد. امید عالیشاه مصدوم است و در چنین شرایطی دست برانکو از همیشه خالی‌تر است!  روی نیمکت پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازیکنانی نشسته اند که برخی از آنها شاید تجربه 90 دقیقه بازی در لیگ برتر کشورمان را هم ندارند! در چنین شرایطی همه منتظر یک معجزه سرخ در ورزشگاه آزادی هستند. جایی که حدود 80 هزار تماشاگر قرمزپوش یکصدا و یکدل و با تمام وجود پرسپولیس را تشویق می کنند و بازیکنان پرسپولیس را به حمله فرامی خوانند. 

نقطه قوت و امید فوتبال ایران در بازی با کاشیما روی سکوهاست و همه چشم به هنرنمایی یار دوازدهم دوخته‌اند. با این حال باید از هواداران بخواهیم که بر اعصاب خودشان در ورزشگاه مسلط باشند زیرا در حضور رئیس AFC و میهمانان سرشناس فوتبال آسیا باید هنر میهمان نوازی مان را به رخ فوتبال آسیا بکشانیم. 

علی پروین مرد اسطوره ای پرسپولیس جام را به ورزشگاه آزادی خواهد برد. جامی که همه امیدواریم در تهران و ویترین افتخارات باشگاه پرسپولیس بماند و تیم ژاپنی را با میهمان نوازی و محبت راهی کشورش کنیم! زیکو مرد برزیلی از ورزشگاه آزادی خاطره خوشی ندارد و یک بار با تیم ملی ژاپن 2 بر صفر در این ورزشگاه بازنده شد آن هم مقابل تیم ملی که برانکو سرمربی‌اش بود. این باخت می تواند یکبار دیگر برای زیکو و فوتبال ژاپن تکرار شود.امیدواریم که چنین شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.