کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به این که هواداران بازوی قدرتمند سرخپوشان هستند، پیام ویژه ای را برای آنها صادر کرد.

پیام ویژه کاپیتان سید جلال به هواداران پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پرسپولیس روز شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را برابر کاشیما برگزار خواهد کرد.

سید جلال حسینی در آستانه این دیدار طی گفتگویی با سایت ای اف سی به تمجید از هواداران پرسپولیس پرداخت و حضور آنها را در ورزشگاه آزادی مهم دانست و از هواداران خواست قبل از بازی انرژی خود را هدر ندهند.
ای اف سی در مقدمه این گفتگو نوشته است،غول های جمهوری اسلامی ایران پس از شکست ۲-۰ در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان به دنبال سومین «بازگشت» هستند ، آنها پیش از این شکست برابر الجزیره امارات متحده عربی و الدوحیل قطر را در مرحله حذفی جبران کردند.

هر دوی این بازگشت ها در مقابل سکوهای مملو از تماشاگر ورزشگاه آزادی صورت گرفت و حسینی خواستار حمایت دوباره تماشاگران وفادار خود در یکی از معروف ترین ورزشگاه های آسیا شد.

سید جلال به سایت ای اف سی گفت: "آنها بسیار مهم هستند. آنها همیشه در کنار ما بوده اند، به ویژه در سال جاری که در شرایط دشواری بوده ایم. "

"آنها مانند بازوی قدرتمند ما در مسابقات مختلف عمل کرده اند و هرگز ما را تنها نگذاشته اند. ما با حمایت آنها به فینال رسیده ایم، اما ما یک مسابقه را هدر دادیم.

"با این وجود هنوز هم ۹۰ دقیقه باقی مانده است. و این آخرین فرصت برای آنهاست. من می خواهم از آنها بخواهم که درست مانند بازیکنان باشند و قبل از شروع بازی هیچ انرژی مصرف نکنند. ما، بازیکنان و طرفداران هر دو، باید با انرژی کامل شروع کنیم. من از آنها می خواهم که هیچگونه انرژی ندهند زیرا ما در طول مسابقه به این انرژی نیاز داریم. "

مدافع ۳۶ ساله پرسپولیس افزود: "مهمترین مسئله این است که گلی نخوریم.و در عین حال باید گل بزنیم - ما باید هم زمان باید دو کار دشوار انجام دهیم. اما طرفداران ما در کنار ما هستند و ما باید فوق العاده با انگیزه باشیم.

"با سخت کار کردن و درک وضعیت، ما باید از دقیقه اول خیلی خوب بازی کنیم."

"من تنها می توانم قول بدهم که تمام سعی ام را خواهم کرد که بهترین بازی ام را انجام دهم. ما می توانیم با هم کارهای بزرگ انجام دهیم. اما این بازی بسیار سخت برای هر دو تیم است، مخصوصا برای ما، زیرا ما باید دو گل به ثمر برسانیم و دروازه مان را بسته نگه داریم تا کار را به تسای بکشانیم.

"این کار بسیار سختی است و نیاز به انرژی زیادی دارد. من امیدوار هستم که طرفداران ما این انرژی را به ما تزریق کنند تا ما بتوانیم از همان ابتدا بازی را با قدرت شروع کنیم."

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.