ائمه جمعه خراسان رضوی با تاکید بر برخورد قاطع مسؤولان با آمریکا و اروپا خواستار برکناری مدیران دو تابعیتی شدند.

مدیران دارای گرین کارت نباید در پست‌های حساس و مهم کشور باشند
به گزارش قدس آنلاین ، ائمه جمعه خراسان رضوی ظهر امروز در اجتماع نمازگزاران جمعه در شهرستان‌های این استان با تاکید بر برخورد قاطع مسؤولان با آمریکا و اروپا خواستار برکناری مدیران دو تابعیتی شدند.

مسؤولان قاطعیت بیشتری برای برخورد با آمریکا و اروپا به‌خرج دهند

امام‌جمعه داورزن در خطبه نماز جمعه این شهرستان که در محل مصلی‌ موقت داورزن برگزار شد؛ گفت: خباثت و دشمنی آمریکای‌ جنایتکار را همه مشاهده‌ کردند که تحریم‌ها را تمدید و اضافه‌ کرد، وزارت خارجه ما در بیانیه‌ای اعلام‎کرد این اقدام برای آمریکا یک سقوط اخلاقی و سیاسی بزرگ‎ است، البته انتظار می‌رود مسؤولان وزارت خارجه با قاطعیت بیشتری با آمریکا و اروپا در این مسئله برخورد کنند.

حجت‌الاسلام جواد علی‌زاده افزود: همه دنیا می‌داند که مسؤولان بی‌شرم آمریکا قائل به‌ارزش‌های اخلاقی نیستند، اما با این بیان‌ که مشکل حل نمی‌شود، برخورد قاطع و عملی نیاز داریم.

وی با اشاره به‌اینکه موضع ملت روشن است؛ بیان کرد: رهبر بزرگوار به صراحت فرمودند که دیگر مذاکره‎ای با آمریکا نداریم، اما باز گاهی سخنانی از بعضی مسؤولان و رسانه‎ها می‎بینیم و می‎شنویم که زمزمه مذاکره با آمریکا مطرح می‌شود؛ چرا ؟ آمریکا که به‌صراحت و وقاحت تمام دشمنی خود را اعلام می‌کند دیگر چه سخنی ما با آمریکا داریم؟

امام‌جمعه داورزن ادامه داد: انتظار می‌رود این نوع نگاه که جز ضرر و از دست رفتن فرصت‌ها چیزی عاید ملت نمی‌شود، مانند برجام، دیگر مطرح و پشت پرده، اقداماتی انجام نشود، اروپا نیز مانند آمریکاست، یقین بدانید اروپا، آمریکا را به‌خاطر ایران، روسیه و چین کنار نمی‌گذارد، آن‌ها به‌دنبال گرفتن زمان و فرصت ‎سوزی برای ما هستند.

علی‌زاده اضافه کرد: حضور با شکوه ملت قهرمان و شجاع ایران در راهپیمایی دشمن‎شکن 13 آبان جای تقدیر و تشکر دارد و درود و سلام خدا بر این ملت عزیز که هرچه دشمنی آمریکا بیشتر می‎شود حضور مردم باشکوه‌تر و این نشان می‎دهد مردم ما انقلاب و رهبری خط قرمز آنان‌ است و با هیچ‌کس در این باره تسامح نمی‎کنند.

ملت ایران توان عبور از مشکلات را دارد 

امام‌جمعه گناباد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گناباد؛ با بیان اینکه راهپیمایی شکوهمند یوم‌الله 13 آبان نشان داد که مردم پای شعارهای انقلاب هستند و توان عبور از مشکلات را دارند و گفت: مردم با اتحاد و همبستگی می‌توانند در عمل دسیسه آمریکا یعنی تحریم را نقش بر آب کنند. 

حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب با اشاره به عقب‌نشینی آمریکا در تحریم علیه ایران؛ اظهار کرد: ایران انقلابی از مواضع خود عقب‌نشینی نکرد بلکه این آمریکا بود که از مواضع خود عقب کشید و این نشانده زوال و شکست آنهاست. 

وی افزود: حزب حاکم در آمریکا در انتخابات نمایندگان شکست خورد همچنین بسیاری از کشورهای دنیا علیه آمریکا موضع گرفتند که نشان دهنده این است که نظام لیبرال دموکراسی آمریکا رو به افول است. 

امام‌جمعه گناباد با اشاره به هفته وقف نیز بیان کرد: متاسفانه در قدیم بسیاری از وقف‌ها توسط رضاخان از بین رفت، با این وجود هنوز سنت حسنه پابرجاست.

صادقی نسب اضافه کرد: در مقطع کنونی خیرین 12 میلیارد تومان به‌حوزه سلامت گناباد کمک کردند، همچنین در حوزه آموزش‌وپرورش در دو سال گذشته خیرین 7 میلیارد تومان جهت مدرسه‌سازی مساعدت کرده‌اند. 

وی با اشاره به تغییر تیم اقتصادی دولت گفت: مردم انتظار دارند که این تیم به برنامه‌ریزی جهت کنترل تورم و رشد نقدینگی بپردازد و همچنین سامان‌دهی بانک در جهت خارج شدن از بنگاه‌های سودآور به‌قابلیتی در عرصه رشد تولید به‌خوبی انجام گیرد. 

امام جمعه گناباد با بیان اینکه سعودی‌ها در یمن شکست خوره‌اند؛ خاطرنشان کرد: سعودی‌ها از ملت قهرمان یمن شکست خورده‌اند و در حال حاضر به‌دنبال روزنه‌ای می‌گردند که جنگ را تمام کنند.

ضرورت ارتقای بصیرت دینی و دشمن‌شناسی در ملت

امام‌جمعه کاشمر در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر با آرزوی قبولی عزاداری‌های مردم در ماه‌های محرم و صفر، از حضور مردم ولایتمدار و دین‌دار کاشمر در مجالس و محافل عزای سرور و سالار شهیدان تقدیر کرد و گفت: امیدواریم همه این عرض ادب‌ها و عزاداری‌ها در برگزاری مجالس بانظم با حضور هیأت‌های مذهبی، برگزاری پیاده‌روی اربعین و محافل عزاداری در دهه پایانی صفر ذخیره آخرت همه ما قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی بابیان اینکه امیدواریم تأثیر درس‌های عاشورایی و پیام‌های عزاداری منجر به‌بصیرت در دین و افزایش دشمن‌شناسی و یزدیان زمان شود؛ افزود: امروز دین بیش از هر زمان دیگری نیاز به بصیرت مسلمانان دارد تا با دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی اجازه ندهیم خدشه‌ای به‌جایگاه رهبری و ولایت‌فقیه وارد شود.

وی با اشاره به اینکه گذشتگان به‌خاطر بی‌بصیرتی که داشتند امام معصوم را تنها گذاشتند؛ یادآور شد: باید از این اقدام گذشتگان درس بگیریم و امام ولی‌فقیه جامعه را تنها نگذاریم.

امام‌جمعه کاشمر با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، بر ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه تأکید کرد و خاطرنشان کرد: برای ملت عاشق اهل‌البیت و پیرو پیامبر حیف است که در زمینهٔ کتاب‌خوانی و مطالعه عقب باشد، بنابراین باید تلاش کنیم با فراهم کردن زیرساخت‌ها و تشویق فرزندان به‌مطالعه و کتابخوانی از سایر کشورها سبقت بگیریم.

طباطبایی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت و پتانسیل سنت حسنه وقف در تأمین کمبودها و رفع مشکلات و امکانات استفاده کنیم؛ یادآور شد: یکی از مصادیق وقف باید در امور کتاب و کتابخانه انجام شود تا زمینه دسترسی به کتاب و افزایش سرانه مطالعه در جامعه ارتقا یابد.

وی به دیدار رهبر معظم انقلاب با جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان به‌مناسبت یوم‌الله 13 آبان اشاره کرد و گفت: فرمایشات و سخنان رهبر فرزانه انقلاب همواره در تمامی بخش‌ها چراغ راه و مشکل‌گشا است که باید مورد توجه اقشار مختلف مردم قرار گیرد.

امام‌جمعه کاشمر با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان این نظام و انقلاب به‌دنبال مأیوس کردن و ناامید کردن مردم به‌ویژه نسل جوان هستند؛ اظهار کرد: در شرایطی که به تعبیر مقام معظم رهبری، آینده کشور و ایران اسلامی از گذشته آن به‌مراتب روشن‌تر و امیدوارتر است، ضرورت دارد در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در این زمینه تلاش کنیم.

طباطبایی با اشاره به اینکه رشد و بالندگی کشو منجر به‌هراس دشمنان  باعث عزت و اقتدار ملت شده است؛ افزود: با توجه به اینکه تحلیلگران و سیاسیون آمریکا اعتراف می‌کنند که آمریکا در حال انزوا و افول است اما متأسفانه عده‌ای بر انجام مذاکره با آن پافشاری می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان نسبت به اسلام و انقلاب از اعماق وجودشان کینه‌ورزی می‌کنند؛ عنوان کرد: ملتی که در سایه همدلی و وحدت توانسته به عزت و اقتدار دست یابد ضرورتی ندارد دست به‌سوی دشمنان دراز کند.

نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان در مقابل آمریکای جهانخوار ایستاده است

امام جمعه تایباد ظهر امروز در نماز جمعه این شهرستان و در محل مسجد جامع امام صادق(ع) گفت: انقلاب اسلامی ایران به‌برکت خون شهیدان در مقابل استکبار جهانی آمریکای جهانخوار ایستاده است و این حرکت عظیم مردمی، ایستادگی در مقابل آمریکای جهانخوار از برکات نظام اسلامی است.  

حجت‌الاسلام حسین ملکی عنوان کرد: سه خصلت باعث نابودی جامعه شده و راه را برای سلطه اجانب باز می‌کند، که شامل پیمان‌شکنی، سنت شکنی و وحدت شکنی است که آمریکای جهانخوار نیز این سه هدف را دنبال می‌کند و هر روز بر طبل تفرقه در بین امت اسلامی می‌کوبد.

وی بیان کرد: از مهم‌ترین مسائلی که باعث دفع این سه آفت می‌شود، بصیرت فاطمی و عاشورایی و پیروی از ولایت مطلقه فقیه است.

امام جمعه تایباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به‌برکت خون شهیدان یک تنه در مقابل استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار ایستاده است؛ ادامه داد: آمریکای جهانخوار و سران آن همانند گرازی هستند که دهان خود را برای گاز گرفتن باز کرده است و سران استکبار جهانی همانند قوم لوط هستند.

ملکی با بیان توطئه‌های مستکبرین و به‌ویژه آمریکای جهانخوار بر علیه امت اسلامی؛ گفت: یکی از اهداف مهم آمریکا غارت اقتصادی کشورهای جهان و به‌ویژه مسلمانان است.

وی عنوان کرد: سران استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار  بدعهد و فریب کار، معاند با مسلمانان جهان و زورگو و باج بگیر هستند، طرح سازش با آمریکای جهانخوار از زبان بدخواهان و عقب‌ماندگان سیاسی در می‌آید.

وقف جزو تاکیدات مهم دین مبین اسلام است

امام‌جمعه تربت جام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک دهه وقف و همچنین آغاز ماه ربیع الاول گفت: دین مبین اسلام سفارش فراوانی بر فریضه بزرگ و مهم وقف کرده است و مسلمانان باید به این مهم توجه اساسی داشته باشند.

حجت‌الاسلام جواد طاهری افزود: یکی از نتایج بسیار مهم و تاثیرگذار وقف در سطح جامعه ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور بیان کرد: مهار نقدینگی یکی از کارهای مهمی است که برعهده دولت است و بانک مرکزی باید با تخصیص سرمایه‌ها به‌بنگاه‌های کوچک و زود بازده این وضعیت را کنترل و به‌ایجاد اشتغال پایدار کشور کمک کند.

امام‌جمعه تربت جام تصریح کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان ماه حماسه بزرگی در تاریخ کشور و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویی‌ها و تهدیدهای پوچ و تهی آمریکا و دشمنان ایران بود که توسط مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اتفاق افتاد.

طاهری با اشاره به حوادث ناگوار و تلخ مسلمانان در کشور نیجریه بیان کرد: این گونه حوادث نتیحه ترس و وحشت استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار و اسرائیل خونخوار از حرکت‌های انقلابی مردم آزادی‌خواه دنیا همچون حماسه ۱۳ آبان ملت ایران و سایر کشورهای جبهه مقاومت است.

وی با اشاره به‌نقش رسانه و فضای مجازی گفت: دشمنان این مرز و بوم با ترویح و گسترش شایعات سعی در ترساندن مردم و بی‌اعتمادسازی ملت نسبت به‌نظام و در نهایت فروپاشی اصل و اساس این کشور دارند که با بصیرت و آگاهی ملت بیدار تمام نقشه‌های آن‌ها از بین می‌رود.

امام‌جمعه تربت جام خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب، ابهت ساختگی و نمایشی آمریکا روزبه‌روز در حال فروپاشی و از بین رفتن این نظام پوچ و تو خالی است.

به آمریکا و اروپا نمی‌توان امید بست

امام جمعه کدکن ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان در جمع نمازگزاران گفت: راهپیمایی 13 آبان امسال در سراسر کشور با تاکید بر شعار راهبردی استکبار ستیزی برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین بوژمهرانی افزود: امسال 13 آبان تفاوت‌هایی با سال گذشته داشته است که دولت آمریکا تلاش زیادی کرد تا امسال در روز 13 آبان کار تاریخی خود را جبران کند و آمریکا با خروج از برجام تمام تحریم‌ها را از ماه‌ها قبل که روی کاغذ هم بود برگرداند و اروپایی‌ها از ترس واکنش ایران جلسات متعددی برگزار کردند اما آنها فقط حرف زدند و اقدام قابل توجهی انجام ندادند.

وی تصریح کرد: برخی می‌گویند اروپا مقابل آمریکا می‌ایستد و تجربه نشان داده است در مواقع حساس اروپایی‌ها بین ایران و آمریکا، آمریکا را انتخاب می‌کنند بنابراین نمی‌شود به‌اروپا اعتماد کرد.

امام جمعه کدکن بیان کرد: از حدود یک ماه قبل اروپایی‌ها صحبت از یک کانال ویژه مالی می‌کنند که با استفاده از آن ایران می‌تواند نفت خود را بفروشد و از درآمدهای آن بهره ببرد.

بوژمهرانی افزود: به آمریکا و اروپا نمی‌توان امید بست بلکه باید به خدا توکل داشته باشیم و از توان داخلی مردم استفاده کنیم.

مدیران دارای گرین کارت نباید در پست‌های حساس و مهم کشور باشند

امام جمعه سبزوار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان سبزوار با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران تمام شدنی نیست؛ گفت: دشمنی آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی در ماجرای متعدد همانند طبس، کوتاها و درگیری قومی و قبیله‌ای وجود داشته است.

حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه افزود: تا زمانی که روحیه استکباری داشته باشند، دست از مبارزه و مقابله با ملت ایران برنمی‌دارند.

وی ادامه داد: جهانیان دیدند که با تفاهم‌نامه بین‌المللی برجام دشمنی آمریکا با ملت ایران تمام نشد و پس از تصویب لایحه  FATF هم دشمنی آمریکایی‌ها هم ادامه دارد.

امام جمعه سبزوار بیان کرد: راهکار مقابله با تحریم‌های ظالمانه آمریکا پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی است و دولت به‌عنوان نهاد اجرایی باید این موضوع را مورد توجه قرار دهد و متاسفانه طی چند سال اخیر اقتصاد مقاومتی از سوی دولت جدی گرفته نشده است.

مقیسه تاکید کرد: دولت باید وابستگی اقتصاد خود به نفت را باید قطع کند و صادرات غیرنفتی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه با توجه به مشکلات باید مدیران تلاشگر و متدین در دستگاه های اجرایی کشور انتخاب شوند، گفت: مدیرانی که دارای گرین کارت هستند، نباید در پست های حساس و مهم کشور حضور داشته باشند.

امام جمعه سبزوار بیان کرد: برخی از مدیران گرین کارت گرفته‌اند تا زمانی که خطری متوجه کشور باشد به کشوری همانند انگلیس، آمریکا و فرانسه پناهنده شوند و مدیران دارای گرین کارت به‌هیچ عنوان دلسوز ملت ایران نیستند.

مقیسه یادآور شد: متاسفیم که مدیران دارای گرین کارت پست‌های حساس و مهم کشور را برعهده دارند و دولت باید از افراد انقلابی و حامی ولایت فقیه استفاده کند.

آمریکا با تمام ادعای قلدری‌اش در جهان در انزوا قرار گرفته است

امام جمعه خوشاب در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خوشاب با تقدیر و تشکر از مردم شهرستان خوشاب برای برپایی شعائر اسلامی و برگزاری مراسم عزاداری در ایام ماه محرم و صفر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: آمریکا تا توان داشته و دارد ایران اسلامی را با محاسبات خودش در مدت 40 سال تحریم و تحقیر کرده است و می خواهد ملت‌های آزاده جهان را زیر سلطه خودش دربیاورد.

حجت‌الاسلام سید قاسم دهقانی با تاکید بر اینکه نباید به آمریکا رحم کرد و فریب ظاهرش را خورد؛ افزود: در مقابل حیوان وحشی نباید عقب‌نشینی کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در مقابل تمام تحریم‌های آمریکا ایستاده است، بیان کرد: علت افزایش رجزخوانی آمریکا و تحمیل جنگ بر ایران با هدف به زانو درآوردن ملت ایران اسلامی بوده و است.

امام جمعه خوشاب با تاکید بر اینکه نیروهای ارزشی انقلاب اسلامی در مقابل آمریکا با تمام توان ایستادگی می‌کنند؛ گفت: آمریکا تمام تجهیزات مدرنش را به عربستان داده است تا ملت یمن را به زانو در بیاورند ولی در مقابل مقاومت مردم کم آورده‌اند.

دهقانی با بیان اینکه آمریکا رو به افول است؛ افزود: آمریکا با تمام ادعای قلدری اش در جهان در انزوا قرار گرفته و در خود آمریکا برخی شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

جمهوری اسلامی از ۱۲ سال گذشته تحت تهاجم شدید اقتصادی امریکا قرارگرفته است

امام جمعه ششتمد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ششتمد که با حضور پرشور نمازگزاران در محل مسجدامام حسین (ع) این شهر برگزار شد، با بیان اینکه در دور جدید فشار به ایران وزارت خزانه‌داری آمریکا به‌عنوان اتاق جنگ اقتصادی علیه ایران از سال ۱۳۸۵ بر روی ایران اسلامی تمرکز  کرده است؛ گفت: تمرکز بر نقاط ضعف ساختاری اقتصاد ایران از جمله تحریم صادرات نفت خام و نیز تحریم بانک مرکزی از مهم‌ترین حرکت‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران است.

حجت‌الاسلام محسن تسلیخ افزود: پیمان پولی دو جانبه یکی از مهم‌ترین راه کارهایی است که می‌تواند روابط بانکی خارجی را نسبت به‌تحریم‌ها مقاوم کند.

وی با تاکید بر رفع ضعف ساختارهای اقتصادی کشور، بیان کرد: مسؤولان باید برای هدایت نقدینگی به‌بخش‌های مولد اقتصاد تصمیم قاطع بگیرند و ابزارهای آن را ایجاد کنند.

امام جمعه ششتمد ایجاد محدودیت در بازارهای غیرمولد و سوداگرانه و ایجاد جذابیت در پروژه‌های مهم زیرساختی را از مهم‌ترین کارهای اساسی جهت هدایت نقدینگی از سوی مسؤولان برشمرد.

دولت در خصوص گرانی ارز و بی‌ثباتی بازار چاره‌اندیشی کند

امام‌جمعه بردسکن ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با توجه به‌تغییر تیم اقتصادی دولت گفت: دشمن و در راس آن استکبار جهانی از حضور مردم و دانش‌آموزان در یوم‌الله 13 آبان، دوباره سیلی محکمی را خورد که باید در تصمیمات خود در قبال ایران اسلامی تجدیدنظر کند.

 حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی با اشاره به اینکه دشمن از اول انقلاب اسلامی همه حرکت‌های خود را امتحان کرده است؛ اظهار کرد: آمریکا در هر زمینه‌ای از حضور مردم ما هراس داشته است و این بار نیز پوزه آن به‌زمین مالیده شده است.

وی با اشاره به سخنان رهبری که اگر برنامه‌ریزی لازم و استفاده از نظرات کارشناسان داشته باشیم در کشور مشکلی نداریم؛ افزود: مسؤولان هم باید در آرایش کاری خود، آرایش جنگی را در برابر دشمن داشته باشند.

امام‌جمعه بردسکن با اشاره به گرانی ارز و بی‌ثباتی در بازار به‌ویژه در بازار ارز؛ بیان کرد: 90 درصد مردم ما ترکش‌های گرانی ارز را لمس می‌کنند و این در حالی است که 10 درصد نبض بازار و رانت، گرانی ارز را می‌چشند و لذت آن را می‌برند.

امینی خطاب به وزیر امور اقتصاد و دارایی اظهار کرد: وظیفه شما در این برهه خیلی سنگین است و باید با جدیت جلوی رانت‌خواری عده‌ای که خون ملت را می‌مکند، بایستید.

وی از وزیر مسکن و شهرسازی نیز خواست، مسکن جوانان را به جد پیگیری کند تا جوانان بتوانند از مسکن برخوردار شوند.

امام‌جمعه بردسکن با انتقاد از پرداخت حقوق اندک به کارگران و بازنشستگان و مستمری بگیران؛ اظهار کرد: پرداخت حقوق‌های اندک به‌بازنشستگان و کارگران کفاف زندگی آنها را نمی‌دهد و باید این مطالبات مردم مورد توجه قرار گیرد.

ایران بدون حمایت آمریکا هم می‌تواند بزرگترین قدرت منطقه باشد

امام‌جمعه تربت حیدریه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: وقف صدقه جاریه و سنت نبوی است و با وقف می‌توانیم آرامش را به‌ایتام هدیه کنیم، وقف می‌توانید یکی از بهترین آموزش‌های علمی اسلام باشد.

حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی با بیان اینکه روزبه‌روز از تعداد هم‌پیمان‌های آمریکا کاسته می‌شود؛ افزود: یکی از کارشناسان غربی بیان کرد که مشکل آمریکا با ایران بر سر موضوعات هسته‌ای نیست، زیرا ایران نشان داد که بدون حمایت آمریکا می‌تواند بزرگترین قدرت منطقه باشد و این چالش اساسی بین این دو کشور است.

وی ضمن بیان اینکه با پررنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب توطئه‌های دشمنان نظام خنثی می‌شود؛ اضافه کرد: امروز باید تلاش کرد تا امیدواری در جامعه ترویج پیدا کند، که این مهم با بیان کردن دستاوردها و ترویج نظریه مقاومت محقق می‌شود.

امام‌جمعه تربت حیدریه تصریح کرد: هدف آمریکای جنایتکار از جنگ نیابتی در کشورهای اسلامی نه تنها مردم، بلکه اسلام‌ستیزی است.

عصمتی اظهار کرد: محرم و صفر پایان یافت اما آنچه باقی می‌ماند وجود مقدس امام حسین(ع) است که برای همیشه پابرجاست.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.