استاندار خراسان رضوی از وزیر امور اقتصاد و دارایی خواست موضوع ورود شرکت پدیده به فرابورس را پیگیری و تسریع کند.

استاندار خراسان رضوی خواستار پیگیری وزیر اقتصاد برای تسریع در ورود پدیده به فرابورس شد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رشیدیان در پایان جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور استاندار خراسان رضوی خواستار پیگیری وزیر اقتصاد برای تسریع در ورود پدیده به فرابورس شد وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد گفت : موضوع مشکل شرکت پدیده از جمله مباحثی بود که حل آن وقت و زمان زیادی از استان و نیز کشور  گرفت.

وی افزود: هم اکنون عمده مشکلات قانونی این طرح در حوزه عمرانی حل شده و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با تشکیل کنسرسیوم بانکی تامین شده و ۲ هزار نفر در قالب دهها شرکت پیمانکاری در این مجموعه مشغول به  فعالیت هستند.

رشیدیان گفت: اما بازگشت منافع آن به مردم و فراهم شدن امکان مبادلات و گردش سهام و اعطای سهام جبرانی به آنها نیازمند ورود این شرکت در فرابورس است.

وی اظهار کرد: این موضوع از طریق رئیس سازمان و شورای بورس پیگیری و مکاتبات مربوطه انجام شده و در آخرین مکاتبه  یک سری اشکالات را اعلام کردند که از طریق ستاد تدبیر آستان پیگیری و رفع شده و مستندات آن برای شورای تهیه شده است.

رشیدیان از وزیر خواست با توجه به این شرایط و رفع اشکالات مربوطه، موضوع را پیگیری نموده تا ورود پدیده به فرابورس در اولویت کاری شورا قرارگرفته و نسبت به آن تصمیم نهایی گرفته  شود.

 وی اظهار کرد: با ورود این شرکت به فرابورس عملا امکان مبادله و اعطای سهام جبرانی به افراد فراهم می شود و در این صورت زمینه تشکیل مجمع عمومی با حضور همه سهامداران واقعی فراهم می گردد.

استاندار خراسان رضوی گفت: در این شرایط همه این افراد سهامدار بوده و با تشکیل مجمع عمومی و انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل مدیریت شرکت پدیده در اختیار خود سهامداران قرار می گیرد و ستاد تدبیر استان فقط مباحثی نظارتی را عهده دار خواهد بود.

منبع : صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.