رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی از بهره‌مندی روزانه ۵ هزار زائر از خدمات پزشکی رایگان حرم مطهر رضوی خبر داد.

بهره‌مندی روزانه ۵ هزار زائر از خدمات پزشکی رایگان حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمود شبستری در حاشیه بازدید از اورژانس حرم مطهر و دارالشفای امام رضا(ع) اظهار داشت: ارائه خدمات درمانی توسط خادمیاران سلامت آستان قدس رضوی در ایام دهه آخر صفر یکی از اتفاقات بسیار خوب و شایسته در حرم مطهر رضوی است.

وی افزود: خوشبختانه در حوزه ارائه خدمات درمانی در این ایام در حرم مطهر و اطراف مشهد مقدس علاوه ‌بر دانشگاه علوم پزشکی مشهد که با تمامی ظرفیت خود حضور بهم ‌رسانده، بسیج جامعه پزشکی اورژانس ۱۱۵ خراسان رضوی و... در کنار نهادهای درمانی آستان قدس رضوی به‌عنوان خادمان سلامت رضوی قرار گرفته و سعی در پوشش هرچه‌ بهتر ارائه خدمات درمانی دارند.

شبستری با اشاره به رایگان بودن خدمات پزشکی ارائه شده به زائران در ایام دهه پایانی صفر، اظهار کرد: خادمان سلامت رضوی در این ایام با تمام توان خود و بدون هیچ‌ گونه چشم ‌داشتی برای سلامت و درمان زائران این بارگاه منور کوشیدند.

وی با اشاره به استقرار پایگاه پایش سلامت در سه نقطه از مشهد مقدس توسط خادمیاران بنیاد سلامت آستان قدس رضوی بیان کرد: همه روزه در این ایام، حدود سه هزار نفر در این سه پایگاه پایش شده و در اورژانس حرم مطهر روزانه هزار نفر از خدمات رایگان بهره‌مند می‌شوند. هم‌چنین در کلینیک‌های دارالشفاء حرم مطهر نیز روزانه یک هزار نفر به صورت رایگان در این ایام ویزیت شدند.

شبستری گفت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد پشتوانه بسیار قوی برای سلامت زائران مشهدالرضا(ع) است و تمامی درمانگران مستقر در پایگاه‌های بنیاد سلامت آستان قدس رضوی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه هستند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.