۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 628499

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان نباید بابت باخت در دیدار رفت دچار استرس شوند و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

بازیکنان پرسپولیس نباید احساسی بازی کنند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،  مجتبی محرمی درباره دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن گفت: فکر می‌کنم یکی از بزرگترین بازی‌های تاریخ فوتبال باشگاهی آسیا در یک دهه اخیر برگزار می‌شود. پرسپولیس با کمبود بازیکن، به دلیل محرومیت از حضور در نقل و انتقالات، خودش را به فینال رسانده است و حالا می‌خواهد با هوادارانش جشن قهرمانی بگیرد. بازیکنان نباید دچار استرس شوند.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس ادامه داد: تمام نگاه‌ها به این بازی ملی است. فکر می‌کنم تمام آنهایی که موفقیت باشگاهی برایشان اهمیت داشته باشد، بخواهند تا پرسپولیس نتیجه بگیرد.

وی ضمن اشاره به شکست دو بر صفر پرسپولیس مقابل نماینده ژاپن در بازی رفت، تصریح کرد: اگر شاگردان برانکو ایوانکوویچ بتوانند در همان دقایق ابتدایی گل بزنند، حریفشان در ورزشگاه آزادی که مملو از تماشاگر خواهد بود، دچار استرس می‌شود به همین دلیل دقایق نخست این دیدار برای پرسپولیس اهمیت زیادی دارد.

محرمی افزود: تماشاگران پرسپولیس باید با تمام وجود به تشویق تیم در طول ۹۰ دقیقه بپردازند. بازیکنان پرسپولیس را طوری شارژ کنند که اگر نتوانستند در نیمه نخست گلی بزنند، دچار اضطراب نشوند و بازی خودشان را انجام دهند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره سبک بازی نماینده ژاپن در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: کاشیما آنتلرز تیمی کاملاً حرفه‌ای است، آنها هر چند روز یکبار در لیگ داخلی خود بازی می‌کنند. بازیکنان باکیفیتی در این تیم حضور دارند که هر کدام می‌توانند با کسب یک موقعیت، زهر خود را بریزند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نکته‌ای که بازیکنان پرسپولیس باید آن را رعایت کنند، عدم انجام بازی احساسی است تا موقعیت‌های خود را خراب نکنند و بتوانند از فرصت‌های خود، نهایت بهره را برای گشودن دروازه حریف ببرند. برانکو ایوانکوویچ نشان داده است که بازیکنان خود را خیلی خوب می‌تواند برای چنین دیدارهایی مدیریت کند. به همین دلیل فکر می‌کنم شانس پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی کم است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.