مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:وقتی مدیریت پرسپولیس به من سپرده شد خیلی از دوستان و افراد دلسوز و استخوان خرد کرده به من گفتند مسئولیت را قبول نکن.

گرشاسبی: اینفانیتو در دادگاه بین‌المللی به پرسپولیس نگاه یک خلافکار را داشت

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در خصوص دیدار امروز پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز و مشکلاتی که بر سر رسیدن این تیم به مسابقه فینال وجود داشت گفت:وقتی این مسئولیت و بار به من سپرده شد خیلی از دوستان و افراد دلسوز و استخوان خرد کرده به من گفتند مسئولیت را قبول نکن.

او افزود: آنها گفتند مسئولیت تیمی که از نقل و انتقالات محروم است و قرارداد ۱۷ بازیکن و سرمربی اش تمام شده و ۴۷ میلیارد بدهی دارد را قبول نکن.من با یک دعا کار را شروع کردم چون هیچوقت نامردی به ورزش نکردم.خیلی مسائل در سینه من وجود دارد و همه می‌دانند این تیم چگونه به فینال رسیده و ۲ فصل پیاپی قهرمان لیگ شده و در سوپر جام هم عنوان قهرمانی را به دست آورده است. در پایان فصل ها هم همیشه پرسپولیسی‌ها در بین بهترین‌ها حضور داشتند. ما همه با هم عهد و پیمان بستیم دور از حاشیه و جنجال جلو برویم و امیدوارم امروز هم خداوند کمک کند که روزمان باشد. ان‌شاالله امروز بازیکنان پرسپولیس کاری کنند کارستان.

گرشاسبی در خادامه تاکید کرد: اولین تلاش ما این است که طبق خواسته برانکو برنامه‌ها را عملیاتی کنیم. هر چند زمان زیادی برای برنامه‌ریزی بهتر وجود نداشت. سخت بود که در امارات هتل تهیه کنیم و حتی در ژاپن هم سختی زیادی برای رزرو هتل داشتیم ولی اجازه ندادیم این سختی‌ها به تیم منتقل شود. در ژاپن خیلی بدشانس بودیم و روزمان نبود. گل دوم هم دیدید که آفساید بود.بازیکنان بعد از آن باخت از نظر روحی به هم ریخته بودند ولی بلافاصله جلسه‌ای را تشکیل دادیم و به بازیکنان گفتیم چگونه می‌شود جبران کنیم. ما به آنها گفتیم وقتی کاشیما با ۴۸ هزار تماشاگر در خانه ۲ گل می‌زند مگر می‌شود ما در تهران مقابل ۸۰ هزار نفر نتوانیم آنها را شکست بدهیم؟ در همانجا هم قسم شدیم و بازیکنان با شوخی و خنده سوار هواپیما شدند تا ان‌شاالله امروز هم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چه افراد ویژه ای به استادیوم می‌ایند گفت: ۱۱۰ میهمان خارجی و ۲۰۰ خبرنگار خارجی برای این بازی خواهند آمد. اینفانتینو وقتی در دربی قبلبه تهران آمده بود شور و شوق داشت که به تهران دوباره سفر کند و به یکباره اعلام کرد که به تهران سفر خواهد کرد. قرار است رئیس و دبیر کل AFC هم به تهران سفر کنند و نشستی با اینفانتینیو داشته باشند که همه اینها از برکات موفقیت پرسپولیس است. دیدید که بعد از ۴۳ سال دستی به سر و روی ورزشگاه آزادی کشیده شد که جا دارد از وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، حراست وزارت ورزش، شورای تامین، شرکت توسعه وتجهیز و ... تشکر کنم. امیدوارم امروز نمره قبولی از اینفانتینو و شیخ سلمان بگیریم.

او در خصوص اینکه ظاهرا اینفانیتو شرط کرده خانواده‌ها هم در آزادی حضور داشته باشند گفت: قرار است تعدادی از خانواده‌ها با هماهنگی به ورزشگاه بیایند. البته خانواده‌های ژاپنی‌ها هم به ورزشگاه می‌آیند و امیدوارم امروز تماشاگران نشان بدهند که یک الگو هستند. متاسفانه در دادگاه بین‌المللی به پرسپولیس نگاه یک خلافکار را داشت ولی با پرداخت بدهی های خارجی و همچنین صعود به فینال امیدوارم دیگر شاهد صدور احکام یکطرفه علیه این باشگاه نباشیم چون با این شرایط همه چیز عوض شده است.

گرشاسبی در خصوص اینکه در بازی رفت برخی بازیکنان عصبی بودند گفت: در این مورد برانکو جداگانه با بازیکان صحبت کرد و رفتار آنها را بازنگری و آنالیز کرد. انش شاالله امروز شاهد این اتفاقات نیستیم و جام هم در تهران خواهد ماند.

او در خصوص نحوه حضور تماشاگران در آزادی گفت: هر شخصی بلیت خریداری کرده با کارت ملی در ورزشگاه حاضر می‌شود و چهره آنها شناسایی خواهد شد. این هواداران خودشان صاحب پرسپولیس هستند و از آنها می‌خواهند به تیم خودشان با حضور بدون بلیت آسیب نزنند. اگر کسی نتواند به داخل ورزشگاه برود ما شرمنده خواهیم شد. اگر امروز استادیوم آزادی ۵۰۰ هزار نفر ظرفیت داشت مطمئنا این هواداران ورزشگاه را پر می‌کردند.

منبع: برنامه نود

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.