مدیرکل اداره ثبت احوال استان خراسان رضوی گفت: در طی ۷ماهه ابتدایی امسال، ۸۰۹۰۱ واقعه تولد در دفاتر استان ثبت گردیده است.

ثبت ۸۰۹۰۱ واقعه تولد دراستان طی  ۷ ماهه ابتدایی سال ۹۷/ هیچ نیروی بازنشسته شاغلی در این سازمان وجود ندارد

سید حسین نیری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: در ۷ ماهه ابتدایی سال ۹۷، تعداد ۸۰۹۰۱ واقعه تولد در استان ثبت گردیده است که ۴۱۳۵۷نفر آن پسر و ۳۹۵۴۴ نفر ان دختر می باشند، به عبارتی به ازای هر ۱۰۰دختر در طی این مدت، ۱۰۵پسر در استان متولد شده است.
وی بابیان اینکه آمار متولدین استان در طی این ۷ ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است ، تصریح کرد: از طرفی بیشترین اسامی ثبت شده برای پسران در ۷ ماهه ابتدایی امسال به ترتیب امیرعلی،امیرحسین،ابوالفضل، محمد و علی و بیشترین اسامی ثبت شده برای دختران نیز در طی این مدت به ترتیب فاطمه، زهرا، حلما، زینب و یسنا می باشد.
نیری افزود: در طی ۷ ماهه ابتدایی امسال همچنین ۱۵۹۱۰واقعه فوت در استان ثبت شده است که ۸۸۵۳ نفر ان مرد و ۷۰۵۷نفر ان زن بوده اند .
وی بابیان اینکه آمار فوت شدگان استان  در طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱ درصد کاهش داشته است ، ادامه داد: در طی ۷ماهه ابتدایی امسال به ازای هر ۱۰۰واقعه فوت ثبت شده برای خانم ها در استان ، ۱۲۵ واقعه فوت برای آقایان به ثبت رسیده است.
نیری همچنین در مورد قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیز اظهار داشت: علاوه بر اینکه خودم بازنشسته نیستم هیچ نیروی بازنشسته شاغلی نیز در مجموعه اداره ثبت احوال استان حضور ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.