با پیگیری صورت گرفته تسویه مطالبات اعضای صندوق ذخیره کارکنان شهرداری بعد از ۹ ماه از ۵۰ میلیارد تومان عبور کرد.

تسویه مطالبات اعضای صندوق ذخیره کارکنان شهرداری از ۵۰ میلیارد تومان عبور کرد

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، در دوره مدیریت اخیر صندوق یعنی ابتدای بهمن ماه ۱۳۹۶ تا پایان مهرماه سال جاری ۵۰۷ میلیارد و ۱۰۳ میلیون و ۵ هزار و ۶۴۴ ریال از مطالبات بازنشستگان و سپرده گذاران صندوق ذخیره پرداخت شده است.

از این رقم بیش از ۱۰۴ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال مربوط به دیون بازنشستگانی بوده است که درخواست خود را جهت دریافت مطالباتشان به صندوق ذخیره کارکنان شهرداری ارائه کرده بودند.
همچنین بیش از ۲۰۲ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال از سپرده های مازاد پس انداز متقاضیان در ۹ ماهه اخیر تسویه شده است.

در بخش سپرده های اختیاری "زرین" و "آتیه" نیز موسسه بیش از ۱۹۷ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال از سپرده های زرین و ۲ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال از سپرده های آتیه را تسویه کرده است.

در عین حال ۸۱۹ نفر از بازنشستگان موسسه صندوق ذخیره و ۳۳۱۵ نفر از سپرده گذاران مازاد پس انداز کماکان در نوبت دریافت مطالبات به سر می برند که به محض تامین منابع، مطالبات آنان نیز تسویه خواهد شد.

لازم به ذکر است تسویه مطالبات بازنشستگان و سپرده گذاران حساب های مازاد پس انداز از خردادماه ۱۳۹۶ با تاخیر مواجه شده بود، بنابراین تسویه های انجام شده در دوره ۹ ماهه اخیر لزوما مربوط به این دوره زمانی نبوده و بخش عمده پرداخت های انجام شده متعلق به بازنشستگانی است که در سال گذشته درخواست تسویه خود را ارائه کرده و در نوبت پرداخت قرار داشته اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.