کارگردان فیلم " پیشونی سفید2" گفت:سینما و فیلم‌ها باید توجه به ذائقه مخاطب را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دهند.

سینما باید توجه به ذائقه مخاطب را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دهد

به گزارش قدس آنلاین، مراسم اکران فیلم سینمایی پیشونی سفید ۲ با حضور تهیه کننده این فیلم سینمایی، مدیرکل ارشاد استان خراسان‌رضوی و معاون دادستان مرکز استان در پردیس هویزه مشهد برگزار شد.

در این مراسم جمعی از دختران دانش‌آموز حاشیه شهر مشهد در پردیس هویزه مشهد حضور یافته و به تماشای این فیلم نشستند.

نیره عابدین زاده؛ معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی در مراسم اکران این فیلم سینمایی اظهار داشت: نکات مثبت و مناسبی در این فیلم سینمایی مطرح شده بود و بنظر می‌رسد دانش آموزان نیز از آن استقبال کردند و امیدوارم این قبیل حرکات در سینماهای مشهد و پردیس هویزه ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد سامانه ۱۲۳ گفت: این سامانه رایگان و شبانه روزی است و زیر نظر سازمان بهزیستی قرار دارد. این سامانه مربوط به اورژانس اجتماعی است که خدمات متناسب با نیاز تماس گیرندگان را به آنها ارائه می‌دهد.

همچنین جعفر مروارید؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار داشت: سینما باید ابزاری برای تصویرسازی فرهنگ ناب جامعه ایران باشد و فیلم‌هایی در این حوزه تاکنون تولید شده و در حوزه ادبیات و کتاب نیز این مفاهیم مطرح شده‌اند و باید هم فیلم و هم کتاب را در کنار یکدیگر دید.

مدیرکل ارشاد استان خراسان‌رضوی عنوان کرد: خوشبختانه سینما هویزه مشهد رسالت خود را در حوزه تبدیل‌شدن به پاتوق فرهنگی به خوبی انجام داده و امیدواریم در آینده نیز این قبیل حرکات ادامه داشته باشد.

سیدجواد هاشمی؛ کارگردان این فیلم سینمایی نیز خاطرنشان کرد: فیلم پیشونی سفید ۳ نیز به زودی اکران خواهد شد و محتوای اصلی آن نیز ایستادگی و مقابله شخصیت اصلی فیلم در مقابل ظلم و ستم و کمک به پدر و مادر است.

هاشمی عنوان کرد:سینما و فیلم‌ها باید توجه به ذائقه مخاطب را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دهند و در پیشونی سفید تلاش داریم تا این مهم را محقق کنیم.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.