معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از روند پیشرفت محور کاشمر – سه راهی شادمهر ابراز رضایتمندی کرد.

روند پیشرفت محور کاشمر- شادمهر مطلوب است/ پیشرفت فیزیکی  ۹۵ درصد ی پیشرفت جاده کاشمر

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از راه و شهرسازی خراسان رضوی- محمد پارسا با اعلام این خبر گفت:  اجرای عملیات محور شادمهر –کاشمر به طول ۵۳ کیلومتر در ۴ قطعه برنامه ریزی شده است که هم اکنون عملیات اجرایی در دو قطعه در دست اقدام است.
وی افزود: زیرسازی قطعه اول از سمت کاشمر بطول ۸.۵ کیلومتر (از کیلومتر ۰۰۰+۰ الی ۵۰۰+۸)   با مشارکت شهرداری در حال انجام می باشد که تا کنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.  
پارسا اظهار داشت: همچنین در قطعه دوم عملیات زیرسازی و روسازی ۵ کیلومتر بعدی (از کیلومتر ۸.۵ الی ۱۳.۵ ) با اجرای روسازی بتن غلتکی  به اتمام رسیده و در صورت نصب علائم ایمنی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آماده افتتاح می باشد.  
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در خصوص باقیمانده مسیر از کیلومتر ۱۳.۵ الی ۵۳.۵ گفت: مطالعات و  برآورد هزینه اجرای عملیات در ( ۴۰ کیلومتر  باقیمانده با فهرست بهای سال ۹۷ حداقل ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد گردیده است) و مسیر در دو قطعه ۲۰ کیلومتری تعریف شده که درخواست صدور مجوز برگزاری مناقصه به تهران ارسال و در شرف برگزاری مناقصه جهت جذب پیمانکار می باشد.
وی گفت: در صورت تخصیص اعتبار در این خصوص، تلاش میکنیم تا عملیات اجرایی این دو قطعه را نیز هرچه سریعتر آغاز کنیم.
پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.