فیلم سینمایی پیشونی سفید ۲ با حضور گروهی از دانش‌آموز دختر حاشیه شهر مشهد در پردیس سینمایی هویزه مشهد اکران شد.

اکران «پیشونی سفید ۲» ویژه دانش‌آموزان حاشیه‌شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، مراسم اکران فیلم سینمایی پیشونی سفید 2 با حضور تهیه کننده این فیلم سینمایی، مدیرکل ارشاد استان خراسان‌رضوی و معاون دادستان مرکز استان در پردیس هویزه مشهد برگزار شد.

در این مراسم جمعی از دختران دانش‌آموز حاشیه شهر مشهد در پردیس هویزه مشهد حضور یافته و به تماشای این فیلم نشستند.

نیره عابدین زاده؛ معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی در مراسم اکران این فیلم سینمایی اظهار داشت: نکات مثبت و مناسبی در این فیلم سینمایی مطرح شده بود و بنظر می‌رسد دانش آموزان نیز از آن استقبال کردند و امیدوارم این قبیل حرکات در سینماهای مشهد و پردیس هویزه ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد سامانه 123 گفت: این سامانه رایگان و شبانه روزی است و زیر نظر سازمان بهزیستی قرار دارد. این سامانه مربوط به اورژانس اجتماعی است که خدمات متناسب با نیاز تماس گیرندگان را به آنها ارائه می‌دهد.

همچنین جعفر مروارید؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار داشت: سینما باید ابزاری برای تصویرسازی فرهنگ ناب جامعه ایران باشد و فیلم‌هایی در این حوزه تاکنون تولید شده و در حوزه ادبیات و کتاب نیز این مفاهیم مطرح شده‌اند و باید هم فیلم و هم کتاب را در کنار یکدیگر دید.

مدیرکل ارشاد استان خراسان‌رضوی عنوان کرد: خوشبختانه سینما هویزه مشهد رسالت خود را در حوزه تبدیل‌شدن به پاتوق فرهنگی به خوبی انجام داده و امیدواریم در آینده نیز این قبیل حرکات ادامه داشته باشد.

سیدجواد هاشمی؛ تهیه کننده این فیلم سینمایی نیز خاطرنشان کرد: فیلم پیشونی سفید 3 نیز به زودی اکران خواهد شد و محتوای اصلی آن نیز ایستادگی و مقابله شخصیت اصلی فیلم در مقابل ظلم و ستم و کمک به پدر و مادر است.

هاشمی عنوان کرد: سینما و فیلم‌ها باید توجه به ذائقه مخاطب را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دهند و در پیشونی سفید تلاش داریم تا این مهم را محقق کنیم.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.