مدیر کل اداره آموزش وپرورش استان خراسان رضوی گفت: امسال ۲۰هزار دانش آموز از استان خراسان رضوی به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.

اعزام  ۲۰هزار دانش آموز خراسانی به اردوهای راهیان نور

قاسم علی خدابنده در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: از آنجا که محیط‌ های آموزشی نباید صرفا فقط به مدارس محدود شود و باید نسل آینده را از آنچه که برای کشور و انقلاب دارای  ارزش است  را آگاه کرد ، امسال ۲۰هزار دانش آموز از استان به اردوهای راهیان نور جنوب اعزام می شوند.
وی با اشاره به اینکه برای اعزام این  دانش آموزان از حمل و نقل ریلی استفاده می شود ، تصریح کرد: اعزام این دانش آموزان از بهمن ماه  سال جاری شروع و تا آخر اسفند ادامه خواهد داشت ، که پس از ارسال بخشنامه این اردوها به مدارس دانش آموزان علاقمند می توانند در این اردوها ثبت نام کنند.
خدابنده با بیان اینکه برنامه های فرهنگی متنوعی از سوی سپاه و آموزش و پرورش برای این اردوها برنامه ریزی شده است، افزود: در این اردوها دانش آموزان علاوه بر اینکه از یادمان های هشت سال دفاع مقدس همچون شلمچه، طلائیه، هویزه و برخی مناطق عملیاتی دیگر بازدید خواهند کرد ، همچنین یک برنامه رزمایش نیز در طول اردو برای انها اجرا خواهد شد تا با  ایثارگری رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی و مفاهیمی نظیر مشارکت، همکاری و فعالیت تیمی بیشتر آشنا شده و آنها را بهتر درک کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.