نماینده تایباد ، باخرز و تربت جام در مجلس گفت: افرادی که قانون منع بکارگیری بازنشستگان را اجرا نکنند و نسبت به آن بی تفاوت باشند ، مجرم هستند.

استانداری خراسان رضوی به احتمال زیاد با سرپرست اداره خواهد شد/کسانی که قانون منع بکارگیری بازنشستگان را اجرا نکنند مجرم هستند

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: از تاریخ اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان ، افرادی که قانون را اجرا نکنند ونسبت به آن بی تفاوت باشند طبق قانون مجرم محسوب شده و مجازاتی که در قانون تعیین شده است برای انها اجرا می گردد .
وی تصریح کرد: این مجازات هم شامل افراد بازنشسته ای می باشد که از مسئولیت خودشان کنارگیری نکرده باشند و هم مدیرانی که در زیر مجموعه آنها نیروی شاغل بازنشسته وجود داشته باشد.
رحیمی جهان آبادی افزود: نمایندگان مجلس از زمان اجرای این قانون بر اساس وظیفه نظارتی که دارند بر اجرای این قانون نظارت کرده و اجازه نخواهند داد حق مردم در این قانون پایمال شود.
وی ادامه داد: در مجموعه استان خراسان رضوی نیز هنوز آمار مشخصی از نیروی های بازنشسته شاغل اعلام نشده است و نمایندگان تا تاریخ اجرای این قانون یعنی 24 آبان ماه سال جاری صبر خواهند کرد تا امار افراد مشمول این قانون و اسامی آنها اعلام شود و سپس بر اساس وظیفه نظارتی خود عمل خواهند کرد.
عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی اظهار داشت: وزارت کشور لیستی از معاونان استاندارهایی که شامل این قانون می شوند و شرایط استاندار شدن را دارند تهیه کرده و در اختیار دولت قرار داده است تا در صورت صلاحدید سکان استانداری در استان های کشور را برعهده بگیرند و از آنجا که استاندار خراسان رضوی نیز مشمول این قانون می باشد در صورت عدم انتخاب استاندار جدید تا زمان اجرای این قانون، استانداری خراسان رضوی با سرپرست اداره خواهد شد که احتمال آن نیز بسیار قوی می باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.